fbpx

כדורגל: בפעם השלישית ברציפות – מכבי חיפה אלופת המדינה

מכבי חיפה השלימה זכייה שלישית ברציפות באליפות המדינה ועשתה את זה בסטייל עם ניצחון ענק במחזור האחרון. הפועל באר שבע ומכבי תל אביב סיימו גם הן את העונה עם ניצחונות
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי חיפה זכתה באליפות השלישית ברציפות שלה וחגגה עם ניצחון גדול במחזור הנעילה של העונה, 0:5 על הפועל ירושלים.

מעל 30 אלף אוהדים ירוקים מילאו כל פינה באצטדיון ע"ש סמי עופר וראו חגיגת שערים שנפתחה כבר בדקה ה-16 עם שער של דין דוד. בדקה ה-37 הכפיל פריינזי פיירו את התוצאה ל-0:2. בדקה ה-42 היה זה הבלם המצטיין של העונה עבדולאי סק, שהרשית והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון מבטיח של 0:3. בדקה ה-65 התכבד צ'רון שרי בשער הרביעי ומי שחתם את התוצאה היה דיא סבע עם שער פנטסטי שכבש בדקה ה-82.

מיד עם שריקת הסיום חגגו השחקנים ואנשי המועדון את האליפות על כר הדשא יחד עם האוהדים ביציעים ומשם קינחו בארוחה במסעדה בעיר.

היה זה גם משחקו האחרון של המאמן ברק בכר במכבי חיפה לפני עזיבתו לאלופת סרביה, קבוצת הכוכב האדום בלגרד.

השנייה בטבלה, הפועל באר שבע, סיימה את העונה עם ניצחון ביתי על מכבי נתניה, 0:2, משערים של שגיב יחזקאל בדקה ה-30 ורמזי ספורי בפנדל בדקה ה-85.

מכבי תל אביב, שסיימה במקום השלישי, חתמה את העונה המאכזבת עם ניצחון חוץ על מ. ס. אשדוד, 1:2. אילון אלמוג העלה את הצהובים ליתרון, 0:1 בדקה ה-13 אבל יעקב בריהון מאשדוד איזן ל-1:1 בדקה ה-24. דור פרץ כבש בדקה ה-85 לזכות מכבי תל אביב וקבע את תוצאת המשחק.

עונת המשחקים 2022/23 תסתיים ביום שלישי הקרוב בגמר גביע המדינה שיערך בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות