fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בעונה שעברה הוא אימן בליגה ג'. היום הוא בליגת העל

הפועל תל אביב מינתה את בורחה למה למאמנה במקומו של מייקל ולקניס שעזב לאיאקס. המאמן החדש, שרק בעונה שעברה עוד אימן קבוצה מליגה ג', מקבל כעת הזדמנות גדולה בקריירת האימון. השאלה היא רק מתי הכדורגל הישראלי יחזור לפעילות?
מאמנה החדש של הפועל תל אביב, בורחה למה צילום: אתר המועדון

המאמן הספרדי בורחה למה (32), שרק בעונה שעברה עוד אימן בליגה ג' את קבוצת אינטר עלייה תל אביב, רשם קפיצה אדירה בקריירה לאחר שמונה למאמנה של קבוצת הפועל תל אביב מליגה העל.

למה מחליף בתפקיד את המאמן מייקל ולקאניס, שעבר לתפקיד עוזר המאמן בקבוצת הפאר איאקס מהולנד.

למה התחיל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל באר שבע במסגרת שיתוף הפעולה של המועדון הדרומי מישראל עם המועדון הספרדי אתלטיקו מדריד. בתקופת הקורונה, כשהמשחקים הופסקו לתקופה ארוכה, השותפות הופסקה, אך למה, שהכיר אז את בת זוגתו הישראלית, החליט להישאר בארץ ומונה למאמן קבוצת הנוער של הפועל באר שבע. בהמשך היה עוזר מאמן בבית"ר תל אביב/בת ים ששיחקה אז בליגה הלאומית. בשנה שעברה הוא אימן, לראשונה, קבוצת בוגרים והוביל את קבוצתו אינטר עלייה תל אביב לעלייה היסטורית לליגה ב'. כעת, מקבל למה את הזדמנות חייו כשנבחר להוביל את אחת הקבוצות הנחשבות בארץ. אבל קודם שיצטרך להוכיח את עצמו ואת כישוריו, הכדורגל צריך לחזור לפעילות ולא נראה שעל רקע המלחמה המתגברת, זה הולך להיות בתקופה הקרובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות