fbpx

כדורגל: אלו הקבוצות שיתמודדו ביניהן על תואר מחזיקת גביע המדינה

מכבי נתניה, שגברה על מ. ס. אשדוד (1:3) ובית"ר ירושלים שניצחה את מכבי תל אביב (1:3) יתמודדו ביניהן ב-23 במאי על התואר השני בחשיבותו בכדורגל - גביע המדינה
טרזי תומא מבית"ר ירושלים חוגג את העלייה לגמר צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, הן שתי הקבוצות שיתמודדו ביניהן ב-23 במאי על תואר מחזיקת גביע המדינה לעונת 2022/23. כך נקבע אחרי שני משחקי חצי גמר.

במשחק הראשון גברה מכבי נתניה על מ. ס. אשדוד, בתוצאה, 1:3. נתניה פתחה בצורה קטלנית וכבר בדקה השישית עלתה ליתרון משער של בוריס אינו. בדקה ה-9 הוכפלה התוצאה עם שער שני שהבקיע סטניסלב בילנקי. חניכיו של המאמן רן קוז'וק המשיכו לשטוף את המגרש ובדקה ה-35 ביססו את יתרונם עם שער נוסף של בילנקי שהוריד את היהלומים מנתניה למחצית עם יתרון מבטיח של 0:3. במחצית השנייה נרגעה נתניה, אשדוד השתלטה על מרכז השדה ובדקה ה-66 הצליחה לצמק מרגלי שביט מזל. עד לסיום, למרות לחץ בלתי פוסק של שחקני אשדוד על שער נתניה, היא לא השכילה לכבוש ולחזור לעניינים.

גם בית"ר ירושלים העפילה לגמר אחרי ניצחון מרשים על מכבי תל אביב, 1:3.

טרזי תומא העלה את הבית"רים ליתרון ראשון בדקה ה-32. הצהובים מתל אביב איזנו ל-1:1 משער של ג'ורג'ה יובנוביץ' בדקה ה-44. ערן זהבי, הכוכב התל אביבי, מתח שריר ויצא בהפסקה. רגע לפני שהקבוצות נגררו להארכה, הגיע הרגע הגדול של הירושלמים. פרדי פריידי, בדקה ה-88, מצא פרצה בהגנה המכבית והשחיל את ה-1:2 לזכות קבוצתו, בית"ר ירושלים. מכבי תל אביב הימרה על התקפה, הזניחה את החלק האחורי ועמוק בתוספת הזמן נעצה בית"ר את המסמר, או יותר נכון, את השער השלישי שהכריע את המפגש. אבישי כהן, השתלט על כדור במחצית המגרש של בית"ר, דהר קדימה, חלף על פני השוער ומול הגנה ריקה וחדירה גלגל את הכדור לרשת החשופה. 1:3 לבית"ר ירושלים שעולה לגמר גביע המדינה ואולי תהיה הקבוצה היחידה מהפלייאוף התחתון שתזכה העונה בתואר.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות