fbpx

יורו 2024: אלופת אירופה הודחה. אלו 2 הנבחרות הראשונות שהעפילו לרבע הגמר

נבחרת שוויץ הדיחה את אלופת אירופה - נבחרת איטליה, במשחק הראשון של שלב שמינית הגמר, אחרי שגברה עליה בתוצאה, 0:2. גם הנבחרת המארחת, גרמניה, תהיה ברבע הגמר אחרי ניצחון על נבחרת דנמרק, 0:2, במשחק שנעצר לחצי שעה עקב סופת ברד
שחקני נבחרת שוויץ חוגגים את עלייתם לשלב הבא צילום: אתר אופ"א

משחקי שמינית הגמר יצאו אמש (שבת) לדרך. נבחרת שוויץ הפכה לנבחרת הראשונה שמעפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון חלק על אלופת אירופה, נבחרת איטליה, 0:2. שוויץ עשתה את זה בזכות שערים של רמו פרוילר (דקה 37) ורובן ורגס (דקה 46). יריבתה של שוויץ ברבע הגמר תהיה המנצחת במפגש בין אנגליה לסלובקיה.

הנבחרת השנייה שהעפילה גם היא לשלב הבא – רבע הגמר, היא הנבחרת המארחת – גרמניה, שניצחה את נבחרת דנמרק בתוצאה,

המשחק הופסק בדקה ה-36 לאחר שסופה מפתיעה המטירה על המגרש כדורי ברד. השופט, שלא רצה לסכן את השחקנים, הורה מיד על ירידתם לחדר ההלבשה. בתום כחצי שעה, ורק לאחר שהסופה פסקה, חודש המשחק. בדקה ה-52 פסל השופט שער לזכות נבחרת דנמרק בטענה לנבדל ודקה לאחר מכן, בהחלטה גבולית, קבע השופט על פנדל לזכות נבחרת גרמניה לאחר שכדור שנבעט לכיוון השער ניתז בידו של שחקן הגנה דני בתוך הרחבה. קאי האברץ דייק והעלה את הגרמנים ל-0:1. בדקה ה-68 היה זה ג'מאל מוסיאלה שכבש והעלה ל-0:2.

כעת, נמתין גרמניה למנצחת במפגש בין ספרד לגאורגיה, כדי לדעת מול מי היא תתמודד בשלב רבע הגמר.

בשלושת הימים הקרובים יערכו שאר מפגשי שמינית הגמר. היום (ראשון, 30/6) יתקיימו המשחקים הבאים: אנגליה – סלובקיה (שעה 19:00), ספרד – גאורגיה (שעה 22:00). ביום שני (1/7) יערכו המשחקים: צרפת – בלגיה (שעה 19:00), פורטוגל – סלובניה (שעה 22:00). ביום שלישי (2/7) יינעל שלב שמינית הגמר עם המשחקים: רומניה – הולנד (שעה 19:00), אוסטריה – טורקיה (שעה 22:00).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות