fbpx

חברת המרוצים אסטון מרטין וחברת נטאפ פיתחו טכנולוגיה לשיפור ביצועים במרוצים

הטכנולוגיה החדשה מבטיחה לסייע בשיפור מהירות המכוניות, עמידותן וזמינותן בעזרת ניהול מאוחד ופשוט יותר – והכל בזמן אמת. איך זה באמת עובד? בכתבה הבאה
טכנולוגיה מאיצת מהירות. צילום: יח"צ

קבוצת מרוצי המכוניות אסטון מרטין וחברת התוכנה הגלובלית נטאפ המתמחה בניהול נתונים בענן, חברו להפיכת מסלול המרוצים למודרני ולמקסום ביצועים לפני ובמהלך המרוץ. הטכנולוגיה של נטאפ תסייע בשיפור מהירות המכוניות, עמידותן וזמינותן בעזרת ניהול מאוחד ופשוט יותר – והכל בזמן אמת. הפרויקט שהתמקד בתחילה בשדרוג התשתית וביסוס ניהול הנתונים, משתמש כעת בתובנות שהופקו מהנתונים שנאספו עד כה. מסקנות אלו ישפיעו גם על הפחתת משקל המכוניות ועל הפחתת טביעת הרגל הפחמנית של המכוניות.

 

עיקרון חשוב נוסף בעבודה עם אסטון מרטין הוא תחום אבטחת המידע. בפרויקט זה מתבססת נטאפ בטכנולוגיית Cloud Secure שמגבירה את היכולת לזהות התקפות כופר ומספקת אפשרויות בחינה של גורמים חשודים. פתרון זה מנתח את הנתונים כדי לזהות סיכונים בזמן התקפות ומדווח בצורה פעילה על כניסה של גורמים חיצוניים ומשתמשים לא בטוחים.

 

מרוצי פורמולה 1 הציבו לעצמם מטרה להגיע לאפס פליטות פחמן עד לשנת 2030. פתרונות נטאפ תורמים להשגת מטרה זו במספר דרכים. נטאפ מסייעת לזהות את הכשלים במערכות ובתשתיות הישנות ומספקת פיקוח למזעור הצריכה של המכוניות. בעזרת נטאפ, צוות המרוץ יכול להיות בעל גישה לספקי ענן גלובליים מובילים, שיכולים לתמוך בעומסי העבודה ובתשתית הענן לפי הצורך. כך, השימוש הוא בכוח המחשוב הבסיסי הנדרש ולא מעבר לכך. הליך זה מסייע להפחתת עלויות ופליטה של פחמן, מחזק את היעילות ומאפשר לצוות ה-IT  של אסטון מרטין לעשות יותר בפחות משאבים.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות