fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברות ישראליות יציגו את הטכנולוגיות שלהם לפרמייר ליג

משלחת של חברות טכנולוגיית ספורט ישראלית יצאה ללונדון בהובלת הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בלונדון ומכון היצוא, לסדרת פגישות עם מועדוני ספורט מובילים בממלכה, ויציגו פתרונות טכנולוגיים במגוון תחומים
האם נראה בקרוב טכנולוגיה ישראלית בפרמייר ליג? צילום: לונדונליסט

העפלת נבחרת ישראל הצעירה לחצי גמר טורניר אליפות אירופה שהתקיימה לפני כחודש, מול נבחרת אנגליה, היא לא ההצלחה היחידה של עולם הספורט הישראלי. הנספחות הכלכלית בלונדון של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה יזמה והובילה יחד עם מכון היצוא משלחת ספורט-טק של חברות טכנולוגיה ישראליות לבירת הממלכה המאוחדת.

המשלחת, אשר מנתה 6 חברות טכנולוגיה ישראליות, קיימה במהלך הביקור אירוע הדגמה טכנולוגי באצטדיונה של קבוצת הפרמייר-ליג ברייטון, בהובלת COO הקבוצה והצוות הטכנולוגי שלה. החברות הישראליות יציגו פתרונות טכנולוגיים במגוון תחומים כגון: אבטחה וביטחון אצטדיונים, מעורבות אוהדים וקהילה וכן פתרונות טכנולוגיים לקידום חוזי האימוץ מול הספונסרים של המועדונים. בין החברות שישתתפו באירוע: חברת סנטריקס, המציעה פתרון הגנתי משולב נגד רחפנים עוינים, חברת יהבי (Yabi), המספקת פתרונות זיהוי וגישה כדוגמת כרטיסי כניסה לאצטדיונים, חברת snappers המספקת פלטפורמה לדיווחים חיים מהשטח, חברת מיקסזון המספקת פתרונות פרסום לקבוצות וספונסרים, וחברת WSC Sports, שפלטפורמת הבינה המלאכותית שלה מייצרת ומפיצה באופן אוטומטי תקצירי משחק וסרטוני ספורט מותאמים לכל הפלטפורמות הדיגיטליות.

במהלך הביקור גם קיימה הנספחות הכלכלית סמינר עסקי עבור החברות הישראליות אליו הוזמנו בכירי קהילת העסקים, הספורט וההשקעות בלונדון.

באירוע השתתפו מנהל הטכנולוגיה של קבוצת הכדורגל מידלסברו מהצ'מפיונשיפ, מנהל האסטרטגיה ומנהל הטכנולוגיה של ליגת הראגבי הבריטית, מנהל חברת הפקה של טורנירי ספורט אלקטרוני, נציגי חטיבת האקסלרציה והחדשנות של סודקסו (SODEXO) – חברת הקייטרינג הגדולה בעולם ומפעילה של עשרות אצטדיונים וטורנירים בעולם – לרבות וויבמלדון ורולאן גארוס בצרפת, וכן חברת ספורטס-לופט הבריטית העובדת עם קבוצות הפרמייר-ליג המובילות וקבוצות פוטבול אמריקאי בארה"ב להטמעת טכנולוגיות ספורט.

עופר פורר, הציר הכלכלי של משרד הכלכלה והתעשייה בלונדון ציין, כי עולם הספורט בבריטניה עתיר טכנולוגיה, ועם הניסיון המצטבר של פתרונות ישראלים בעולמות הביג-דאטה, אינטליגנציה מלאכותית וביטחון ואבטחה, קבוצות ספורט בבריטניה הן לקוח טבעי לחברות ישראליות המעוניינות לחדור לשוק משמעותי זה.

בריטניה היא שותפת הסחר הגדולה ביותר של ישראל באירופה מבחינת ייצוא והשלישית בעולם בהיקף הייצוא והייבוא. בשנת 2022, היקף הסחר ההדדי בסחורות ובשירותים בין המדינות מוערך בכ-10.965 מיליארד דולר. מינהל סחר חוץ מפעיל נספחות כלכלית בבירת בריטניה, לונדון, המהווה מרכז כלכלי עולמי ובית למטות עולמיים של חברות רב לאומיות ומוסדות פיננסיים הנמצאים בחזית הטכנולוגית מבחינת היקף פעילותן. נספחות משרד הכלכלה והתעשייה בלונדון פועלת בתחומים עתירי טכנולוגיה כגון סייבר הגנתי, פינטק ואנרגיה ירוקה וזאת באמצעות עבודה פרטנית מול חברות רב לאומיות או גופי חדשנות של חברות גלובליות היושבות בבריטניה. הנספחות מסייעת לחברות ישראליות לאתר הזדמנויות עסקיות ולאתר שותפויות עסקיות בשוק הבריטי.

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, אמון על ניהול ונווט מדיניות הסחר הבינלאומית של מדינת ישראל. תחומי הפעילות העיקריים כוללים פעולות לקידום הסחר והיצוא, ייזום ותחזוקת הסכמי סחר לשיפור תנאי הפעילות בישראל ומתן סיוע, ליווי מקצועי ומימון לחברות יצואניות המשווקות ומייצאות לחו"ל. המינהל מפעיל מערך של 55 נציגויות כלכליות בהובלת נספחות ונספחים כלכליים בעולם, המהווים את הזרוע הביצועית של המשרד בשווקים הבינלאומיים.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות