fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהו הכדורגלן היהודי הראשון בהיסטוריה שישחק באיחוד האמירויות

עומר אצילי עזב את מכבי חיפה, איתה זכה בשלוש אליפויות רצופות, לטובת קבוצת אל עין מהליגה הראשונה באיחוד האמירויות. מה הניע את אחד מכוכבי הכדורגל הטובים בישראל לבחור לשחק במדינה הערבית, שהליגה שלה לא ממש נחשבת אטרקטיבית במיוחד? אצילי: "יש הצעות שאי אפשר לסרב להן"
עשה היסטוריה. עומר אצילי עם ראשי קבוצת אל עין צילום: מועדון אל עין

עומר אצילי (30), שהוביל את מכבי חיפה בשלוש העונות האחרונות לשלוש אליפויות, עזב את הקבוצה וחתם בקבוצת אל עין מהליגה הראשונה באיחוד האמירויות. מדובר על מועדון מפואר בקנה מידה מקומי שזכה ב-11 אליפויות, 6 גביעי מדינה, 4 גביעי סופר קאפ, זכייה אחת בגביע המפרץ וזכייה אחת באליפות אסיה לקבוצות. המועדון, ששייך לנסיך הכתר של איחוד האמירויות השייך מוחמד בן זאיד, אף הגיע לגמר גביע העולם לקבוצות בעונת 2018/19, שם הפסיד לריאל מדריד (4:1).

את העונה האחרונה סיימה אל עין במקום השני בטבלה, שלוש נקודות בלבד מקבוצת אל אהלי דובאי, שזכתה באליפות. אל עין גם העפילה לגמר גביע המדינה אך שוב פספסה את התואר אחרי שנכנעה לקבוצת שרג'ה. כעת, מקווים בקבוצה שאצילי יוביל אותה שוב לתארים.

הקבוצה גם תשתתף בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות של אסיה, אך שלאצילי מחכה אתגר רציני.

"מכבי חיפה הצילה לי את הקריירה והיו לי שם שנתיים חלומיות. אמרתי שרק הצעה יוצאת דופן, כזו שאי אפשר לסרב לה, תגרום לי לעזוב", אמר אצילי אחרי החתימה בקבוצתו החדשה.

ואכן מדובר בשדרוג כלכלי משמעותי. אצילי, שהרוויח במכבי חיפה 400 אלף דולר בעונה, ירוויח באל עין שכר של 2 מיליון יורו לעונה, ללא בונוסים על הישגים. מדובר בחוזה לשלוש עונות, כך שאם הקבוצה אכן תצליח במשימותיה, שכרו של אצילי עשוי להגיע אפילו ל-3 מיליון אירו בעונה.

אצילי, שיהיה לכדורגלן היהודי הראשון שמשחק בליגת איחוד האמירויות, הוצג על ידי ראשי הקבוצה, אבל באתר הרשמי צוין שמדובר בשחקן רומני, על תוך שימוש באזרחותו השנייה.

אצילי: "אני שמח מאוד לחתום באל עין, אחת הקבוצות הגדולות באסיה ואני גאה להיות פה. זה כבוד גדול עבורי לשחק עבור המועדון האמירתי, שהיה היחיד שזכה בגביע אסיה. אני כבר מחכה להתחיל. באתי מקבוצה גדולה, מכבי חיפה, ככה שאני רגיל להיאבק על תארים. אני מקווה שנעשה את זה גם כאן". 

 

לחדשות ספורט לחצו כאןלדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות