fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התגעגעתם? הכדורגל הישראלי חזר. וגם: המחווה המיוחדת של שחקני הפועל עכו

הפגרה הקצרה ממשחקי המונדיאל נוצלה להשלמת משחקים במסגרת גביע הטוטו בליגת העל. הליגה הלאומית חזרה לפעילות. הפועל עכו גברה במפגש צמרת על מכבי פ"ת, 1:2 ונצמדה אליה בטבלה. בסיום, הפתיעו השחקנים את הנער דניאל חיימוביץ', אוהד הקבוצה שחגג יום הולדת 13
דניאל חיימוביץ' (במרכז) חוגג יום הולדת עם שחקני הפועל עכו צילום: אבי צרפתי

כדורגל 

הפגרה הקצרה ממשחקי המונדיאל נוצלו להשלמת משחקים בגביע הטוטו של ליגת העל.

ליגת העל: מכבי נתניה העפילה לגמר אחרי שגברה בפנדלים על הפועל חדרה, 4:5. המשחק עצמו הסתיים בתיקו, 0:0. הפנדליסטים של נתניה היו מדויקים יותר: איגור זלאטנוביץ', גיל יצחק, רז שלמה, עדן קארצב ולירון רוטמן. לנס ציונה: סמי בורארד, סטיבן אלפרד, ניב גוטליב ופיליפ איפולה. טארק בושנק החמיץ.

כעת, ממתינה מכבי נתניה לזהות העולה השנייה לגמר, שיוכרע במפגש שיערך ביום בין הפועל באר שבע להפועל ת"א.

מכבי ת"א גברה על הפועל ירושלים, 0:2, בזכות שערים של פארפה גייאגון וג'ורג'יה יובנוביץ', וסיימה במקום השביעי במפעל.

הפועל קריית שמונה ניצחה בטדי את בית"ר ירושלים, 1:3. לצפוניים כבשו: ג'וזף מבונג, איתמר שבירו ורועי קהת. לירושלים: איאון ניקולסקו.

במשחק רב שערים גברה סקציה נס ציונה על הפועל חיפה, 4:5. לחבורה של המאמן ניר ברקוביץ' כבשו: סטפן אקה, לבאן קוטליה, מוחמד אוסמן, אלמוג בוזגלו וארי מורה. לאדומים מחיפה הבקיעו: גל אראל – צמד שערים, אליאל פרץ ומוחמד קמארה – שער אחד כ"א.

בליגה הלאומית: הפועל עכו גברה במפגש צמרת על המוליכה מכבי פ"ת, 1:2 וצמצמה את הפער לנקודה אחת בלבד.

עכו פתחה מצוין וכבר בדקה העשירית עלתה ליתרון בזכות שער של רווה אסייג. בדקה ה-43 הכפילה עכו את יתרונה אחרי שרווה אסייג, השתלט על כדור עומק שנשלח לעברו, התגבר על הבלם האורח ומתוך הרחבה בעט כדור מדויק לרשת, 0:2. דקה מפתיחת המחצית השנייה חזרה פ"ת למשחק עם שער של מוטי ברשצקי, 2:1. עד לסיום, למרות שליטה של המלאבסים במגרש, היא לא הצליחה להשיג את השוויון.

מאמן הפועל עכו אלון זיו: "במהלך הפגרה למדנו בצורה טובה את מכבי פ"ת, קבוצה עם המון יתרונות, והצלחנו ליישם את זה במשחק. כל הצוות סביבי עושה עבודה נפלאה ואנחנו שואפים להמשיך לעמוד במטרות שלנו שהם להיות הכי טובים שאפשר".

בסיום המשחק הזמינו השחקנים את דניאל חיימוביץ', אוהד הקבוצה שציין יום הולדת 13, לחדר ההלבשה לחגוג עמם את הניצחון. השחקנים בירכו את חיימוביץ' לרגל הגעתו למצוות והתפנקו בכיבוד מפנק שמשפחת חיימוביץ' פרסה על שולחן חדר האירוח באצטדיון.

חיימוביץ' הנרגש הודה לשחקנים על המחווה ואיחל להם הצלחה בהמשך.

הפועל אום אל פאחם, שתארח בשבוע הבא את מכבי ת"א במסגרת גביע המדינה, הראתה שהיא מוכנה למפגש, אחרי שהשיגה ניצחון חוץ מרשים על הפועל רמת גן, 1:4. לאום אל פאחם כבשו: ריף מסיקה וסאמח מרעב – צמד כל אחד. לרמת גן: עומר אבוהב.

עירוני טבריה ממשיכה לעשות חיל אחרי שהביסה את הפועל אדומים אשדוד, 1:4. מתנאל טדסה כבש צמד, אילון אלימלך ותימור אביטן בפנדל כבשו לטבריה. גל אסולין צימק לאשדוד.

מ. ס. כפר קאסם רשמה ניצחון חוץ חשוב, 0:1 על הפועל ראשון לציון. אחמד דראושה כבש את השער היחיד במשחק.

הפועל כפר סבא עדיין לא אמרה נואש במאבק העלייה וגברה בחוץ על מכבי אחי נצרת, 2:3. המארחים עלו ליתרון ראשון משער של רודריגו בונגונגי, אבל כפר סבא הפכה את התוצאה עם שערים של סתיו טוריאל, מרשל אודה וטום שלח, 1:3. נואף בזיע כבש לזכות אחי נצרת וצמצם ל-3:2. פאדי נג'אר מאחי נצרת הורחק בכרטיס אדום.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות