fbpx

השתלם לה: הספורטאית שעשתה היסטוריה בנינג'ה ישראל קוטפת קמפיין ראשון בקריירה

תם שקד, האישה הראשונה בהיסטוריה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית של JACK KUBA. שקד: "כל חיי לא העזתי ללכת עם גופיות או שמלות, ורק אחרי שנים השלמתי עם הגוף שלי. אני ממש מתרגשת"
עשתה היסטוריה. תם שקד צילום: יח"צ

הספורטאית תם שקד, שעשתה לאחרונה היסטוריה כשהייתה לאישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, קוטפת קמפיין ראשון, אחרי שנבחרה להוביל את קמפיין רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA.

הקמפיין בכיכובה של שקד יעלה בחודש הקרוב. בחברת ג'ק קובה מסבירים כי הבחירה בתם שקד הינה חלק מאסטרטגיית השיווק של מותג הפרימיום הכולל בין היתר הרחבה של תחום הספורט, ופניה למגוון רחב יותר של קהלים.

קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA : "מדובר במהלך אסטרטגי רחב המגדיר את הערכים ואת המסרים השיווקיים של הרשת. הבחירה בתם שקד עולה בקנה אחד עם ערכי JACK KUBA המעצימים את האישה האמיתית והחזקה בכל מידה".

תם שקד התייחסה לבחירה בה ואמרה: "כל חיי לא העזתי ללכת עם גופיות או שמלות. לקח לי 28 שנים להיות שלמה עם הגוף החזק שיש לי, הרבה בזכות הנינג'ה וההבנה שנשיות זה כל מה שנרצה שהיא תהיה. כיום, אני רואה נשיות בתור חוזק, פנימי וחיצוני. אני מקדישה את המהלך הזה ושיתוף הפעולה עם JACK KUBA לכל הספורטאיות שעובדות קשה בשביל להגיע למטרה שלהן ומגיע להן לקבל ייצוג בחברות אופנה. אני רק מקווה שעוד חברות ישמעו את צעקתי לנרמל את הנושא הזה. אני כל כך מתרגשת להתחיל".

הספורטאית תם שקד (29) היא האישה הראשונה אי פעם שמעפילה לגמר נינג'ה ישראל. בעבר זכתה פעמיים בתואר אלופת הנשים, והשנה עשתה היסטוריה כשהעפילה לגמר הגדול של נינג'ה ישראל. שקד מהנדסת במקצועה וזהו הקמפיין הראשון שלה.

JACK KUBA – הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style – חווית מדידה והתאמה אישית . הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות