fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקבוצה שחיכתה 47 שנים לאליפות הראשונה שלה

קבוצת דנבר נאגטס זכתה לראשונה בתולדותיה בתואר אלופת האנ.בי.איי. אחרי שגברה בסדרת הגמר על מיאמי, 1:4. וגם: מיהו כוכב הקבוצה שהוביל אותה לאליפות ההיסטורית ועל הדרך רשם בעצמו היסטוריה?
שחקני דנבר חוגגים אליפות ראשונה בתולדות המועדון צילום: מסך, ערוץ 5

קבוצת דנבר נאגטס זכתה באליפות הליגה הטובה בעולם – האנ.בי.איי. אחרי שגברה בסדרת הגמר על קבוצת מיאמי, 1:4 והביאה טבעת אליפות לראשונה בתולדות המועדון מאז היווסדו לפני 47 שנים.

עד לאליפות הנוכחית, הישג השיא של הקבוצה היה כשהעפילה לגמר המערב בעונת 2019/20, אז הפסידה ללוס אנג'לס לייקרס.

דנבר פתחה את הסדרה עם ניצחון, 93:104. מיאמי ניצחה במשחק השני, 108:111, אבל דנבר החזירה לעצמה את היתרון בסדרה עם ניצחון במפגש השלישי, 94:109. במשחק הרביעי דנבר שוב ניצחה, 95:108, ובמשחק החמישי השלימה את המשימה אחרי ניצחון, 89:94.

מי שהוביל אותה לאליפות היה המאמן מייקל מלון, אבל היה לה גם אקס פקטור נוסף וזהו הכוכב הסרבי של דנבר ניקולה יוקיץ', שנבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר ושל העונה כולה. יוקיץ' עשה היסטוריה נוספת כשהיה לשחקן שנבחר במקום הכי נמוך בדראפט (מקום 41) שזוכה באליפות. יוקיץ' הוא גם השחקן הראשון בתולדות האנ.בי.איי. שהוביל את הליגה גם בנקודות (30 נקודות בממוצע למשחק), גם בכדורים חוזרים (13.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק) וגם באסיסטים (9.5 אסיסטים בממוצע למשחק).

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות