fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חיפה: פדידה ממשיך, נחמיאס ודראושה הצטרפו, פלקושצ'נקו מבוקש

כדורגל ליגת העל: הקשר סער פדידה חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. במועדון ממתינים לראות מה יקרה עם מקסים פלקושצ'נקו ביריבה העירונית
"מקווה לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה". סער פדידה | צילום: אדריאן הרבשטיין
"מקווה לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה". סער פדידה | צילום: אדריאן הרבשטיין

הקשר סער פדידה חתם ביום שלישי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת במועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה. את המו"מ ניהל הבעלים יואב כץ מול סוכנו של השחקן עו"ד שחר גרינברג. פדידה, 23, כבש העונה שני שערים ב-21 הופעות והייתה לו תרומה חשובה בהעפלת הקבוצה לפלייאוף העליון.

יואב כץ אמר לאחר החתימה: "החתמתו של סער פדידה היא נדבך חשוב בהשארת מרבית סגל הקבוצה שהוביל אותה לפלייאוף העליון ולעונה מוצלחת. החתמתו של סער מסמלת את הרצון שלנו להצעיר ולרענן את הקבוצה בשנים הבאות".

סער פדידה אמר לאחר החתימה: "שמח להמשיך במועדון שהפך לבית שלי. תודה רבה ליואב כץ על האמון. תודה לצוות המקצועי בראשות חיים סילבס שנתנו לי העונה, לראשונה, הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמי. אני רוצה להמשיך את מגמת ההתקדמות שהתחלתי בה ולהמשיך ולהשתפר. מקווה לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה, לעשות עונה אפילו מוצלחת יותר מהקודמת ולשמח את אוהדי הקבוצה".

נחמיאס חתם

בנוסף, בהפועל חיפה צירפו ביום שלישי את המגן השמאלי רז נחמיאס שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ אחמד דראושה חתם לשלוש עונות.

נחמיאס, 24, גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב והפועל תל אביב ושיחק בנבחרות הצעירות של ישראל. הוא שיחק העונה בכל 33 משחקי הליגה במדי סקציה נס ציונה. נחמיאס יכול לשחק גם כקשר, ומעמדה זו כבש ארבעה שערים לפני שתי עונות במדי הפועל רמת גן בלאומית.

נחמיאס: "אני שמח ונרגש לחתום בהפועל חיפה. עבורי זה כבוד גדול להיות במועדון בסדר גודל כזה עם היסטוריה ארוכה וקהל אוהדים תומך. אני רוצה להודות למועדון הפועל חיפה ולבעלים יואב כץ על האמון בי ולסוכן שלי גלעד קצב, וכמובן תודה גם לנס ציונה על עונה מאתגרת. מאחל לי ולהפועל חיפה עונה של הצלחות והישגים ושנעמוד בכל היעדים".

דראושה, 22, כבש שישה שערים בעונה שעברה במ.ס כפר קאסם בליגה הלאומית ובישל שישה נוספים. הוא גדל באחי נצרת, ובשורות קבוצת הנוער שלה כבש 40 שערים בשלוש עונות. בתחילת העונה שעברה נרכש על ידי הפועל רעננה ששחררה אותו לבסוף.

דראושה, באמצעות סוכנו אוהד כהן: "אני מודה לכל מי שקידם את המהלך במועדון הפועל חיפה. אני מתרגש להגיע למועדון עם היסטוריה מפוארת וקהל נאמן כמו בהפועל חיפה. עכשיו חובת ההוכחה עליי – להראות שאני ראוי לשחק בליגת העל".

בהפועל חיפה בודקים את המשך דרכו של הקשר מקסים פלקושצ׳נקו ביריבה העירונית. אם ישוחרר ממכבי חיפה ינסו להשיבו למועדון.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות