fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חיפה: וויליאם אגאדה יחזק את החוד, לירן סרדל האריך חוזה

וויליאם אגאדה חתם עם האדומים ומצטרף לחלוץ רז שטיין שכבר חתם בשבוע שעבר. גם נס זמיר חתם על חוזה חדש, ומול אלמוג בוזגלו מתנהלים מגעים להארכת חוזה. בן בסט נפצע באימון
נשאר באותם הצבעים. וויליאם אגאדה במדי קטמון | צילום: דאפי ספונר
נשאר באותם הצבעים. וויליאם אגאדה במדי קטמון | צילום: דאפי ספונר

החלוץ וויליאם אגאדה חתם ביום שני בהפועל חיפה. בשיחת טלפון שנערכה בין בעלי המועדון יואב כץ ובין השחקן וויליאם אגאדה ונציגי הפועל קטמון סוכמו סופית תנאיו של השחקן לעונה הקרובה. לפי ההסכם, אגאדה יושאל העונה מהפועל קטמון עם אופציית רכישה, אם הפועל חיפה תרצה להשאיר את השחקן מעבר לעונה הנוכחית בשורותיה. הוא ישתכר 100 אלף דולר לעונה. קצת לפני החתימה, השחקן עמד בפני דילמה האם לחתום ביריבה העירונית מכבי חיפה, אך לבסוף בחר לחתום בשורות הפועל.

הפועל חיפה הייתה הראשונה לפנות להפועל קטמון בעניין וויליאם אגאדה לפני מספר שבועות, אך מאז נכנסו למאבק על השחקן קבוצות נוספות, ביניהן היריבה העירונית מכבי חיפה שרצתה לרכוש את כרטיסו ולהשאיל אותו לקבוצה אחרת, במטרה שישתלב בהמשך, אך החלוץ ונציגיו העדיפו לבחור בהפועל חיפה בעיקר כי ראו שבהפועל בונים מאוד על השחקן מבחינה מקצועית.

החלוץ הניגרי, 20, כבש 15 שערים בעונה שעברה בליגה הלאומית. עונה קודם לכן כבש שמונה שערים. לדברי כץ, מדובר בשחקן איכותי נוסף שמצטרף לחלק הקדמי של הקבוצה.

אם נוסיף על הצטרפותו של אגאדה גם את החלוץ רז שטיין שכבר הצטרף לאדומים, והקיצוני נס זמיר שחתם על חוזה חדש והקיצוני אלמוג בוזגלו, שמולו מתנהלים מגעים להארכת חוזה, מסתמן שסילבס בונה לעונה החדשה התקפה אטרקטיבית מאוד.

סרדל משלים את חוליית הקישור

לירן סרדל האריך ביום שני את החוזה שלו לעונה נוספת, והיא תהיה עונתו השמינית ברציפות בקבוצה הבוגרת. תנאי החוזה סוכמו והחתימה על החוזה תיעשה, לבקשת השחקן, רק אחרי תשעה באב.

סרדל, 26, רשם 158 הופעות ליגה במדי הקבוצה ובעונה שעברה כבש שני שערים ובישל שלושה ונבחר לשחקן העונה במשאל אוהדי הפועל חיפה.

כץ ציין, כי החתמתו של סרדל לצידם של סער פדידה ותומר אלטמן משלימה את לב חוליית הקישור מהעונה שעברה ומייצרת המשכיות.

לירן סרדל מסר בתגובה להארכת החוזה: "אני שמח להמשיך לעונה נוספת במועדון שהוא הרבה מעבר לבית עבורי. תודה לאוהדים על החום ואהבה שקיבלתי. אני אתן הכל, כדי להחזיר על המגרש, על מנת שנעמוד במטרות שנציב. תודה גדולה ליואב כץ, אורן שטרלינג, חיים סילבס והצוות המקצועי על האמון והתמיכה ולסוכן שלי אבי נימני" .

ביום שלישי, במהלך אימון, מתח עדן בן בסט את שריר הארבע ראשי והוא צפוי לעבור בימים הקרובים צילום אולטרסאונד שיקבע את זמן היעדרותו ואת חומרת הפציעה. שחקן נוסף שאמור להצטרף לאימונים בשבוע הקרוב הוא החלוץ בן אז'ובל, שכבר שיחק בקבוצה לפני כשנתיים.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות