fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדורסלן הישראלי ששבר שיאים בליגת ה-N.B.A

דני אבדיה נתן את משחק חייו במדי הווישינגטון ויזארס במפגש נגד ניו אורלינס. אבדיה קלע 43 נקודות ובכך רשם את מספר הנקודות הגבוה ביותר ששחקן ישראלי קולע במשחק אחד בליגה הטובה בעולם. הוא גם קבע שיא חדש בקריירה האישית ושבר שיא מועדון. אבדיה: "יש לי עוד לאן לצמוח"
גאווה ישראלית בליגה הטובה בעולם. דני אבדיה צילום: רויטרס

הכדורסלן הישראלי דני אבדיה (23) רשם בסוף השובע נקודת ציון היסטורית בליגת ה-A.B.N, כשהפך לשחקן הישראלי שקלע הכי הרבה נקודות במשחק אחד בליגה הטובה בעולם.

זה קרה במפגש של קבוצתו, ווישינגטון ויזארס נגד ניו אורלינס. המשחק אומנם נגמר בניצחון של ניו אורלינס 133:126, אבל הסטטיסטיקה של אבדיה ניפצה גם שיא אישי בקריירה, גם שיא ישראלי של שחקן ב-A.B.N וגם שיא מועדון.

אבדיה קלע 43 נקודות והוסיף למאזנו 25 כדורים חוזרים.

מבחינת קריירה, השיא הקודם של אבדיה היה 25 נקודות נגד דאלאס.

השיא הישראלי הקודם היה של עומרי כספי שקלע במדי סקרמנטו 36 נקודות נגד גולדן סטייט. כספי עצמו פרגן לאבדיה וכתב לו ברשת החברתית X: "איזה יופי, איזו הצגה. תמשיך ככה".

השיא של מועדון הוושינגטון ויזארס היה שייך לאלווין הייז, שרשם בשנת 1977 47 נקודות ו-20 כדורים חוזרים נגד גולדן סטייט.

אבדיה נכנס לרשימה אקסלוסיבית ומצומצמת של שחקנים מחוץ לאמריקה שקלעו בליגת ה-A.B.N מעל 40 נקודות במשחק: ניקולה יוקיץ' מסרביה, יאניס אנדטוקומבו מיוון ולוקה דונציץ' מסלובניה.

אבדיה הודה לכל המברכים על ההישג וכתב להם: "תודה על כל הודעות התמיכה שקיבלתי מכם. אני אוהב כל אחד ואחת מכם. אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם. עם ישראל חי".

בהמשך הוא הגיב על ההישג לתקשורת ואמר: "אני אומנם צעיר בגיל ועדיין נרגש, אבל אחרי 4 שנים בליגה אתה מתבגר מהר. יש לי עוד לאן לצמוח ולעבוד על דברים שאני צריך לשפר. אני לא עוצר כאן. היה לי משחק נהדר, אבל יש לפנינו עונה ארוכה וקריירה ארוכה. אני מקווה שזאת רק ההתחלה שלי פה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות