fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישראלית בת ה-15 שהוכתרה לאלופת אירופה בקיקבוקסינג

דניז סרבריאנקוב מהמרכז לאומנויות לחימה במעלות, זכתה במדליית זהב באליפות אירופה. מאמנה דוד רמון: "דניז היא דוגמא לנחישות, התמדה ורצינות. היא בהחלט ראויה לתואר"
אלופת אירופה. דניז סרבריאנקוב עם המאמן דוד רמון | צילום: רמון ג'ים

השבוע התקיימה באיסטנבול, טורקיה, אליפות אירופה בקיקבוקסינג. באליפות השתתפו 2015 משתתפים מ-38 מדינות. את ישראל ייצגה דניז סרבריאנקוב מהמרכז לאומנויות לחימה דוד רמון במעלות.

סרבריאנקוב שהתמודדה בקטגורית K1, גברה בחצי הגמר על יריבה מפולין, 0:3. בקרב הגמר היא פגשה יריבה מאסטוניה וגם אותה היא הכניעה ב-0:3 חלק. ההישג הזה הכתיר את הספורטאית המחוננת מישראל בתואר אלופת אירופה לשנת 2023. ההישג הזה מצטרף להישג נוסף שלה שהושג בשנה שעברה, אלופת העולם לשנת 2022. זוהי מדליית הזהב השמינית של סרבריאנקוב בתחרויות בינלאומיות שהיו בשנת 2023 ובהן השתתפה. שתי מדליות נוספות הן מכסף. מאמנה של ילדת הפלא הוא דוד רמון, שאמר: "אני כל כך גאה בספורטאית המיוחדת הזאת, שכל פעם מפתיעה אותי מחדש ביכולותיה האינסופיות. דניז היא אחת הספורטאיות הטובות ביותר שיש כיום בארץ ובכל תחרות היא מפגינה נחישות יוצאת דופן, התמדה ורצינות. אין ספק שהיא ראויה לתואר. עכשיו, פנינו לאליפות העולם שתיערך בשנה הבאה.  

אלופת אירופה. דניז סרבריאנקוב עם המאמן דוד רמון | צילום: רמון ג'ים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות