fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האצן הישראלי הצעיר שעשה היסטוריה

בלסינג אפריפה רשם הישג היסטורי כשזכה במדליית זהב באליפות אירופה עד גיל 23 בריצת 200 מ', והפך לאתלט הישראלי הראשון שזוכה בתואר אלוף אירופה
מספר אחד באירופה. בלסינג אפריפה עם מאמנו, יגאל בלון צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

האצן הישראלי בלסינג אפריפה רשם היסטוריה כשהפך לאתלט הישראלי הראשון שזוכה במדליית זהב באליפות אירופה עד גיל 23. התחרות מתקיימת בימים אלה בעיר אספן שבפינלנד.

בלסינג, שהתחרה בריצת 200 מ', סיים כאמור במקום הראשון בתחרות הגמר עם תוצאה של 20.67 שניות, כשהוא מקדים במאית השנייה את רפאל בוג'ו מהולנד. האצן השוויצרי מומנטהלר הגיע למקום השלישי עם תוצאה של 20.85 שניות.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מיהר לברך את האצן הישראלי על ההישג ההיסטורי ואמר: "ברכות לאצן בלסינג אפריפה על זכייתו במדליית זהב והכתרתו בתואר אלוף אירופה עד גיל 23".

גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה בירך גם הוא את אפריפה ואמר: "בלסינג התחיל את העונה עם פציעה שקצת הקשתה עליו בהכנות לאליפות, אבל לאט לאט הוא הצליח להתגבר על הפציעה, להשלים פערים ולעמוד במטרה כמו מקצוען. הזכייה הזאת חשובה מאוד להתפתחותו ועתידו עוד לפניו".

אפריפה מתאמן תחת הדרכתו של המאמן יגאל בלון באגודת מכבי תל אביב.

בחודש הבא יצא אפריפה לבודפשט, הונגריה, שם ייצג את ישראל באליפות העולם.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות