fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם בספורט יוצאים בקריאה די לאלימות בחברה הערבית

'קאנטרי סחנין' משיק פרויקט חדש למניעת אלימות בחברה הערבית. מנהלת הקאנטרי ד"ר חולוד אבו חרפה: "כשבני נוער מתרכזים בספורט, הם פחות נמצאים ברחובות ובמעגל האלימות"
הספורט הוא התשובה לאלימות. צילום: קאנטרי סכנין

בעקבות מקרי האלימות בתקופה האחרונה, בקאנטרי סחנין החליטו לפעול למניעת האלימות הגואה בחברה הערבית. ד"ר חולוד אבו חרפה, שמנהלת את הקאנטרי הוותיק בעיר סחנין, הודיעה כי תעלה בימים הקרובים קמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות שקורא לעשות יותר ספורט, כתשובה לאלימות.

ד"ר חולוד אבו חרפה: "אנשים שעוסקים בספורט, לא נמצאים ברחוב ולא עסוקים במריבות או בפעולות אלימות. יש עשרות מחקרים שמוכיחים זאת שכאשר אנחנו נותנים סביבה מאפשרת וספורטיבית גם לילדים וגם לבני נוער, הם יגיעו וירצו לעשות דברים במשותף, להכיר דרכים נוספות ולא לנקוט באמצעים קשים".

בקאנטרי יעלו קמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות לטיפוח הקהילה ולמניעת אלימות דרך ספורט ושלום, תחת הסיסמא: לא לאלימות!

הקמפיין יכלול מודעות, שלטים, חולצות מודפסות עם מסרי הקמפיין ועוד.

"על ידי מתן דוגמה מעוררת השראה למצוינות בספורט ולהישגים גדולים, אנו שואפים להשפיע על קהילות שכנות ועל החברה הערבית כולה. בסופו של דבר זה יביא לחיים משותפים ולאזור שליו והרמוני יותר. הקאנטרי הוא משמעותי עבורי ועבור המגזר הערבי, כי הוא אינו רק מרחב פיזי אלא סמל לתקווה, אחדות וקידמה. אנו מעצימים את התושבים במגוון פעילויות ותוכנית ובכך אנו זורעים הרמוניה ומונעים אלימות מהשורש ואף, מכוונים לאורח חיים בריא יותר", מסבירה ד"ר חולוד.

כמו כן, המאמנים בקאנטרי Gym&swim יקיימו שיחות מקדימות עם בני נוער המגיעים לאימונים, מתוך אמירה חשובה שאומרת שהשקעה בספורט תוציא את האלימות ברחובות.

עוד הוסיפה ד"ר חולוד אבו חרפה: "הקמפיין אינו רק מניעת אלימות אלא, עוסק בבניית הקהילה לכל חברינו ויצירת הזדמנויות משגשגות של גשרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות