fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה: כמעט סנסציה – מכבי תל אביב ניצלה מהדחה

משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה יצאו אמש לדרך. הפועל אום אל פאחם כבר הייתה בדרך לסנסציה כשהובילה על מכבי ת"א, 0:2, אבל התעוררות צהובה לקראת הסיום הובילה למהפך. הפועל חדרה מליגת העל הודחה על ידי הפועל כפר סבא מהלאומית. גם בית"ר ירושלים, עירוני טבריה ומכבי נתניה בסיבוב הבא. היום יושלמו הסיבוב עם שאר המשחקים
היום הן נפגשות. הפועל עכו נגד נס ציונה צילום: מאיר אוחיון

גביע המדינה

מכבי תל אביב ניצלה מהדחה מפתיעה בגביע המדינה אחרי הצליחה להיחלץ מפיגור של 2 שערים במפגשה נגד הפועל אום אל פאחם, במסגרת סיבוב ח'.

אום אל פאחם כבר הוליכה ביתרון, 0:2, מצמד שערים של ניב סרדל בדקות 45 ו-54, אך ההמשך היה כולו צהוב. בדקה ה-63 צימק ג'ורג'יה יובנוביץ' ל-2:1. ערן זהבי, בפנדל מדויק, השווה בדקה ה-67 ל-2:2. בדקה ה-83 השלים זהבי צמד, כשכבש את שער הניצחון, קבע את תוצאת המשחק, 2:3, והציל את קבוצתו מהדחה לא נעימה.

זהבי אמר בסיום: ""עברו לי הרבה דברים בראש כשהשער השני שלהם הובקע וכבר ראיתי את הכותרות. מגיעה לנו מילה טובה על כך שחזרנו למשחק וגילינו אופי. שיחקנו טוב במחצית השנייה והגענו להרבה מאוד מצבים. אום אל פאחם עשתה לנו חיים קשים, אבל בגביע צריך לנצח ולעבור סיבוב".

במפגש על טהרת ליגת העל, גברה מכבי נתניה בחוץ על עירוני קריית שמונה, 3:4 בפנדלים.

איתמר שבירו, שנמצא העונה בכושר הבקעה מצוין, העלה את הצפוניים ליתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית. אמיר ברקוביץ' השיג שוויון מהיר כשכבש בדקה השמינית. עד לסיום, לא הובקעו שערים נוספים ושחקני שתי הקבוצות התייצבו להכרעה מהנקודה הלבנה. איתמר שבירו, איתי בן שבת ועאיד חבשי הבקיעו לקריית שמונה. סמואל בראון וסנין שבאי החטיאו. גיל יצחק החמיץ את הבעיטה הראשונה, אבל חבריו דאגו לכפר על כך בהמשך. רז שלמה, עדן קארצב, עומרי גנדלמן ופטריק טוואמסי, הבקיעו והעלו את קבוצתם לשלב הבא.

בית"ר ירושלים השיגה קצת נחת וגם שקט, אחרי שצלחה בשלום את מפגשה נגד הפועל כפר קאסם מהלאומית, בזכות ניצחון חלק, 0:4. לבית"רים הבקיעו: איאן ניקולסקו, דנילו אספרייה, בר כהן ושער עצמי.

הפועל כפר סבא מהלאומית הדיחה את הפועל חדרה מליגת העל אחרי שגברה עליה, 1:3. צמד של גל קעטבי ושער של מרשל אודה הבקיעו לכפר סבא. סמי בורארד, בפנדל, צימק לחדרה.

עירוני טבריה מהלאומית עלתה גם היא לשלב הבא אחרי ניצחון חוץ על א. ס. אשדוד, 1:2. באסל שעבאן וחוליו סזאר הבקיעו לעיר הכנרת. עידן דהן השווה זמנית לאשדוד.

היום יושלם הסיבוב עם שאר המשחקים.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות