fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוח החג: ניצחון ליגה שמיני רצוף למכבי חיפה

מכבי חיפה התקשתה מול מכבי נתניה, אבל עדיין עשתה את שלה בזכות שני שערים במחצית השנייה שהובילו אותה לניצחון, 0:2. האם היה זה משחקו האחרון בקבוצה של הקפטן נטע לביא? וגם: הפועל ת"א חילצה תיקו מסכנין ונותרה מסובכת בתחתית
צ'רון שרי ממכבי חיפה חוגג את כיבוש השער הראשון צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי חיפה הגדילה את יתרונה בצמרת הטבלה ל-4 נקודות מהדולקות אחריה: מכבי ת"א והפועל ב"ש, אחרי ניצחון חוץ על מכבי נתניה, 0:2. צ'רון שרי (דקה 53) ודין דוד בשער נגיחה (דקה 78) העניקו לקבוצתם ניצחון ליגה שמיני רצוף.

קפטן הקבוצה נטע לביא, שנכנס כמחליף בדקות הסיום, עשוי לעזוב בקרוב לאחר שקיבל הצעה מהקבוצה היפנית גמבה אוסקה מהליגה הראשונה. ההצעה היפנית קורצת מבחינה כספית שכן מדובר בשכר של 900 אלף אירו לעונה בחוזה ל-4 שנים. בימים הקרובים עשוי לביא לקבל החלטה האם להיענות להצעה ולפתוח בקריירה בינלאומית או להישאר במכבי חיפה ולחכות להצעה אחרת מקבוצה מליגה אטרקטיבית יותר.

במשחק נוסף בליגת העל, נפרדו בני סכנין והפועל ת"א בתיקו, 1:1.

אנטה פוליץ' העלה את סכנין ליתרון מוקדם בדקה ה-12. בדקה ה-75 נותרה סכנין בעשרה שחקנים אחרי שבירם כיאל ספג כרטיס אדום והורחק. האדומים מת"א ניצלו את יתרונם המספרי על כר הדשא והשיגו את שער השוויון בדקה ה-86 מרגלי דן אייבינדר.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות