fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בסימן איקס: ליגת העל בכדורגל יצאה לדרך

ליגת העל בכדורגל נפתחה בסוף השבוע. 3 משחקים הסתיימו ללא הכרעה ורק הפועל באר שבע, כן זו שהודחה ממוקדמות הליגה האירופית, ניצחה. 3 משחקים טרם נערכו: של האלופה מכבי חיפה, של סגניתה מכבי תל אביב ושל מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים
מאוייס צ'יבוטה מהפועל תל אביב כובש את השער הראשון של העונה צילום: מסך, ערוץ הספורט

ליגת העל יצאה לדרך בסוף השבוע. 3 משחקים הסתיימו ללא הכרעה ומשחק אחד הוכרע בצורה משכנעת.

את השער הראשון לעונת המשחקים 2023/24 הבקיע מאוויס צ'יבוטה מהפועל תל אביב, כשהעלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה ה-9, במשחק החוץ שלה נגד בני סכנין, שהתייצבה למשחק במחזור הפתיחה ללא 12 שחקנים שלא עברו בבקרה התקציבית. אלא, שהאורחים מתל אביב לא ניצלו את המצב וסכנין, בזכות שער שוויון של אניס פורת בדקה ה-63, הצליחה לחלץ נקודה והמפגש בין השתיים הסתיים ב-1:1 ובחלוקת נקודה לכל קבוצה.

העולה החדשה, מכבי פתח תקווה, חילצה גם היא נקודה במשחקה הביתי נגד הפועל ירושלים. נדב נידם האורח העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-42. בן שהר, שעלה כמחליף בשורות המלאבסים, שבר בצורת של שנתיים ובדקה ה-48 כבש את השוויון, 1:1.

מכבי נתניה כבר חשבה שהיא תפתח את העונה ברגל ימין כשהייתה קרובה ללקט שלוש נקודות במשחקה הביתי נגד מכבי בני ריינה. איתן אזולאי העלה את היהלומים ליתרון בדקה ה-36. נאסים אואמאו, בפעולה חסרת אחריות, דרך על שחקן בני ריינה, ספג כרטיס אדום והותיר את חבריו בנחיתות מספרית על המגרש. ריינה ניצלה זאת ובתוספת הזמן השיגה את השוויון משער עצמי של תומר צרפתי המקומי. בסיום, 1:1.

הקבוצה היחידה שניצחה היא הפועל באר שבע, 0:3 חלק על הפועל חדרה. מיגל ויטור (דקה 2) ואנטוניו ספר (דקה 22) העלו את הבאר שבעים ליתרון מוקדם של 0:2. הלדר לופס בדקה ה-52 חתם את תוצאת המשחק.

ביום ראשון (27/08) יתמודדו מכבי תל אביב נגד מ. ס. אשדוד וביום שני (28/08) בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה. המועד למפגש בין האלופה מכבי חיפה לעולה החדשה הפועל פתח תקווה, טרם נקבע עקב השתתפותם של החיפאים בפלייאוף ליגת האלופות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות