fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפס משתיים עשרה

מרקו בלבול הוציא אפס נקודות בארבעה משחקים מול מכבי תל אביב. זה בסופו של דבר מה שהביא את מכבי חיפה להחליף אותו, אבל הוא עוזב בראש מורם ומשאיר בסיס מצוין לבכר. אם בכר יצליח לשכנע את יעקב שחר לפתוח קצת את הכיס ולהביא שלושה-ארבעה שחקני רכש, מכבי יכולה בעונה הבאה לעלות מקום אחד
חזיזה מועמד חזק לשחקן העונה הבאה, רוקאביצה סיים כמלך השערים | צילום: אדריאן הרבשטיין
חזיזה מועמד חזק לשחקן העונה הבאה, רוקאביצה סיים כמלך השערים | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה – סיכום עונה

לא נעים

מבחינת מכבי חיפה, אי אפשר היה לבקש זמן נוח יותר כדי לפגוש את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. הקבוצה של איביץ' הגיעה ללא שמונה שחקנים ועל הספסל היו בעיקר שחקני נוער. ועדיין, זה היה נראה פשוט לא כוחות. דן גלזר ודור פרץ השתלטו על מרכז השדה, לא נתנו למכבי חיפה בכלל להתקרב לאזור הרחבה ויצאו קדימה בכל הזדמנות. זה נגמר אמנם רק בשער אחד שהגיע בכלל בגלל טעות של ההגנה של מכבי חיפה, אבל אם המחצית הראשונה הייתה מסתיימת ב-3:0 זה היה עושה הרבה יותר צדק למה שראינו.

יצפו ממנו להתגבר על מכבי תל אביב גם בירוק. ברק בכר | צילום: עוז מועלם
יצפו ממנו להתגבר על מכבי תל אביב גם בירוק. ברק בכר | צילום: עוז מועלם

במחצית השנייה, הקבוצה מתל אביב ירדה קצת אחורה ולחצה הרבה פחות, והקבוצה של בלבול ניצלה את זה כדי להחזיק הרבה יותר בכדור אבל פרט למצב אחד לא רע שנבע בעיקר מהכניסה של עוואד ומעבר לשני חלוצים על שני הבלמים של מכבי תל אביב לא ממש ראינו את מכבי חיפה.
המשחק הסתיים ב-1:0 למכבי תל אביב, איביץ' משלים סוויפ על בלבול, ואם מול שאר הליגה מכבי חיפה השיגה רק נקודה פחות ממכבי תל אביב, הרי שההתבטלות וחוסר היכולת לעשות שום דבר עלה למכבי חיפה בסיכוי לאליפות.

דבר אחד בטוח, ברק בכר כבר התמודד עם מכבי תל אביב ראש בראש והצליח לעצור אותה מבחינה טקטית עם הפועל באר שבע, ובמכבי חיפה יצפו ממנו לעשות אותו הדבר גם בירוק. אבל בכר, לפני הכל, חייב באופן בהול להביא עוד קשר למרכז השדה, כי זה פשוט לא ייתכן איך בכל פעם כשנטע לביא פוגש את הקישור החונק של מכבי תל אביב הוא מוקף שני שחקנים ואין למכבי חיפה שום תשובה במרכז השדה.

משחק סוף עונה טיפוסי

מכבי סיימה את הליגה בתיקו 2-2 מהנה בטדי מול בית"ר ירושלים, שהיה משחק סיום עונה טיפוסי עם המון שגיאות ובלי הגנות חזקות מדי. שרי הבקיע והעלה את מאזנו לדאבל דאבל די נדיר במכבי, בשערים ובאסיסטים, חזיזה בישל והבקיע והראה שאם הוא בריא, הוא אחד השחקנים הישראלים הכי טובים היום. אגב, אחרי השער של שרי, הוא ורוב שחקני מכבי רצו לבלבול כדי לחגוג איתו, משהו שמראה לא רע מה הם חושבים עליו.

בסיס מצוין לבכר. מרקו בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין
בסיס מצוין לבכר. מרקו בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין

ובנימה אופטימית

בלבול אולי עוזב, אבל הוא עוזב בראש מורם. הוא משאיר בסיס מצוין לבכר.

נטע לביא קפץ מדרגה והפך להיות הקשר השני הכי טוב בליגה (אחרי דן גלזר, שחקן העונה בלי מתחרים) חזיזה ואשכנזי השתלבו בצורה יוצאת מהכלל, ויכול להיות שאם הם לא היו נפצעים לקראת הפלייאוף הדברים היו נראים קצת אחרת. אשכנזי לא הפסיק לרוץ, עזר בלחץ, והצטרף להתקפה כל הזמן עם פינוי שטחים לחלק הקדמי. חזיזה הצליח אפילו יותר וכבר הגיע בצדק לנבחרת, ואם הוא יישאר בריא הוא מועמד חזק מאוד לשחקן העונה הבאה.

שרי היה רכש אדיר, רוקאביצה סיים כמלך השערים ונתן את העונה הכי טובה שלו בארץ. מכבי שיחקה אטרקטיבי והביסה פעמיים את הפועל בדרבי, ועכשיו נותרה עוד מדרגה אחת לקפוץ. לסיים מקום שני זה אמנם יפה, אבל אם בכר יצליח לשכנע את יעקב שחר לפתוח קצת את הכיס ולהביא שלושה-ארבעה שחקני רכש, מכבי חיפה יכולה בעונה הבאה לעלות מקום אחד.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות