fbpx

אליפות אירופה לנוער: מדליות כסף וארד לניקול פייגין ולאלכסנדרה קרבץ

שתי הסייפות ממועדון מכבי מעלות, רשמו הישגים מצוינים במהלך אליפות אירופה לנוער. פייגין סיימה במקום השני וזכתה במדליית כסף וקרבץ הגיעה למקום השלישי וקטפה את מדליית הארד
ניקול פייגין (משמאל, בלבן) חוגגת על הפודיום צילום: באדיבות איגוד הסיף בישראל

אחרי הזכייה במדליית זהב של הסייף יונתן כהן ממכבי מעלות, קטפו שתי סייפות נוספות מהמועדון הצפוני זכייה במדליות בדגם דקר, מסגרת אליפות אירופה לנוער הנערכת בטאלין, בירת אסטוניה. הראשונה היא ניקול פייגין שסיימה במקום השני וזכתה במדליית כסף והשנייה היא אלכסנדרה קרבץ, שהגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית ארד.

שתי הסייפות מתאמנות תחת הדרכתו של המאמן יעקב פרדמן.

פייגין, אלופת העולם בקבוצות וסגנית אלופת אירופה ביחידים בקטגורית גילאי נוער, פתחה את האליפות עם 4 ניצחונות ו-2 הפסדים ודורגה במקום ה-25 הכללי, מה שזיכה אותה בהעפלה לשלב הבא. בתחרות של הטוב מ-64 סייפות, היא גברה על סייפת משבדיה, ובכניסה ל-32 הטובות היא ניצחה את חברתה לנבחרת ישראל ולמועדון מכבי מעלות, אדל בוגדנוב, על חודו של טוש אחד בלבד, 14:15. בשלב רבע הגמר ניצחה פייגין סייפת מהונגריה ובשלב חצי הגמר היא גברה על סייפת מאוקראינה. בגמר פגשה פייגין סייפת מפולין, ובתום קרב צמוד ומאתגר היא הפסידה על חודה של נקודה, 15:14.

מקום שלישי באירופה. אלכסנדרה קרבץ
צילום: באדיבות איגוד הסיף בישראל

קרבץ הצעירה, רק בת 14 וכבר הספיקה להדהים עם זכייה היסטורית במדליית זהב בתחרות גביע העולם לנוער, סיימה את שלב הבתים עם 6 ניצחונות ודורגה במקום השני הכללי. בשלב הטופ הראשון היא ניצחה סייפת מלטביה, בשלב שמינית הגמר היא גברה על סייפת מצרפת ובשלב רבע הגמר היא ניצחה סייפת מגרמניה.

בקרב על הכניסה לחצי הגמר ניצחה קרבץ על סייפת מפולין, ובהמשך נכנעה לסייפת מפולין, 15:14.

בוגדנוב סיימה במקום ה-18 הכללי.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות