fbpx

אליפות אירופה בכדורגל 2024: ניצחון דרמטי לאנגליה, ספרד ממשיכה להרשים

סגנית אלופת אירופה הייתה על סף הדחה, אבל שער שוויון דרמטי שכבשה בתוספת הזמן ושער נוסף שכבשה בהארכה, הביא לנבחרת אנגליה ניצחון על סלובקיה בדרך לרבע הגמר. נבחרת ספרד נקלעה לפיגור מוקדם נגד נבחרת גאורגיה, אבל ידעה לצאת מזה עם מהפך, 1:4, וכרטיס לשלב הבא
הארי קיין וג'וד בלינגהאם מנבחרת אנגליה, חוגגים את המהפך צילום: אתר אופ"א

נבחרת אנגליה, סגנית אלופת אירופה, נחלצה מהדחה מוקדמת מאליפות אירופה 2024, אחרי שפיגרה במשחקה בשלב שמינית הגמר נגד נבחרת סלובקיה, 1:0, עד לדקה ה-95. אבל אז, שער שוויון דרמטי של ג'וד בלינגהאם שלח את הקבוצות להכרעה בהארכה. קודם לכן, היה זה און שקרנץ שהעלה את הסלובקים ליתרון, 0:1, בדקה ה-25. כשהיא מעודדת מהחזרה לחיים ונדחפת על ידי עשרות אלפי אוהדים, פתחה אנגליה את הארכה בסערה וכבר אחרי דקה השלימה מהפך בזכות שער נגיחה של הארי קיין, 1:2.

בשלב רבע הגמר תפגוש אנגליה את שוויץ המפתיעה.

גם ספרד ברבע הגמר אחרי שגם היא השלימה מהפך במשחקה נגד נבחרת גאורגיה וניצחה אותה, 1:4.

הגאורגים עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-18 משער עצמי של רובין לה נורמאן, 0:1, אבל שערים של רודרי (דקה 39) ופביאן רואיס (דקה 52) הפכו את התוצאה ל-1:2 לספרד. ניקולס וויליאמס (דקה 75) ודני אולמו (דקה 83), כבשו גם הם והשלימו את החגיגה הספרדית בדרך לרבע הגמר, שם מחכה להם נבחרת גרמניה.

היום (שני (1/7) יערכו שני משחקים: צרפת – בלגיה (שעה 19:00), פורטוגל – סלובניה (שעה 22:00). מחר, (יום שלישי, 2/7) יינעל שלב שמינית הגמר עם המשחקים הבאים: רומניה – הולנד (שעה 19:00), אוסטריה – טורקיה (שעה 22:00).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות