fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות צעירות: ישראל הפסידה לאנגליה, ההכרעה עוברת למפגש נגד צ'כיה

אחרי התיקו נגד גרמניה במחזור הפתיחה (1:1), ספגה ישראל הפסד ראשון כשנכנעה לנבחרת אנגליה החזקה, 2:0. עכשיו, ההכרעה עוברת למחזור האחרון, למפגש בין ישראל לצ'כיה. ישראל חייבת ניצחון וכל תוצאה אחרת תוביל להדחתה מהטורניר
ניצחון או הדחה. נבחרת ישראל הצעירה צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל הצעירה, שפתחה את אליפות אירופה לנבחרות צעירות בתיקו מחמיא נגד האלופה המכהנת, גרמניה (1:1) הפסידה במשחקה השני בטורניר לנבחרת אנגליה, 2:0.

הנבחרת האנגלית נחשבת לאחת הנבחרות החזקות בטורניר הזה וגם אחת מהפייבוריטיות לזכייה. היא שלטה לאורך המשחק כולו, בעוד הנבחרת הישראלית נראתה אנמית וברוב הדקות רדפה בסיזיפיות מתסכלת אחרי האנגלים, שהניעו את הכדור בצורה שקטה וסבלנית.

בדקה ה-15, היתרון בשדה גם תורגם ליתרון מספרי כשאנגליה כבשה את השער הראשון ועלתה ל-0:1. בדקה ה-68 נחתמה התוצאה כשאנגליה כבשה את השער השני וביססה את ניצחונה.

המאמן גיא לוזון: "מבחינה הגנתית, הייתה לנו פריסה טובה אבל בהתקפה לא הלך לנו. התקשנו מול האיכות של השחקנים האנגלים שמבחינתם עשו הגנה מושלמת. לדעתי, שיחקנו נגד הנבחרת הטובה והאיכותית ביותר בטורניר. צ'כיה נבחרת לא פחות טובה מגרמניה. נצטרך ללמוד אותם ולהגיע למפגש מולם עם הרבה אמונה שאפשר לנצח ולעלות לרבע הגמר".

ביום רביעי הקרוב (28/6) תפגוש ישראל את נבחרת צ'כיה, שגברה על גרמניה, 0:2, לעימות ישיר על הכרטיס לשלב הבא. מצב הטבלה כרגע הוא שאנגליה מובילה בראש עם 6 נקודות, צ'כיה שנייה עם 3 נקודות, גרמניה וישראל נועלות את הבית עם נקודה אחת.

במחזור הסיום תפגוש אנגליה את גרמניה. מנגד, ישראל תהיה חייבת לנצח את צ'כיה כדי לעקוף אותה בטבלה ולהעפיל לשלב הבא. כל תוצאה אחרת, וישראל תהיה מודחת מהטורניר.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות