fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירופה למתחילים: אלו היריבות שהקבוצות הישראליות יפגשו בשלבים המוקדמים

המסע של 4 הנציגות הישראליות במפעלים האירופיים יחל ב-11 ביולי. מכבי חיפה תפגוש את אלופת מלטה, לבית"ר ירושלים מצפה משוכה גבוהה - פאוק סלוניקי מיוון, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ימתינו בסיבוב השני ליריבותיהן. מי הן יהיו?
הגרלת המפגשים. צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

המסע האירופי של הנציגות הישראליות החל השבוע עם הגרלת הקבוצות היריבות ומועדי המפגשים.

האלופה, מכבי חיפה, הוגרלה לסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות לשחק נגד אלופת מלטה, קבוצת האמרון ספרטנס.

המפגש הראשון יערך ב-11/12 ביולי במלטה, והגומלין שבוע לאחר מכן ב-18/19 באצטדיון סמי עופר בחיפה.

אגב, הקבוצה המלטזית הקצתה 150 כרטיסים בלבד לאוהדי מכבי חיפה. זאת, בהתאם לתכולת האצטדיון המקומי שמכיל 3,000 מקומות ישיבה.

אם מכבי חיפה תודח היא תרד לסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. אם גם פה היא תפסיד, היא תקבל הזדמנות נוספת להישאר במפעל אירופי כשתתמודד במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית.

במכבי חיפה מכוונים כמובן גבוה ומקווים לרשום הופעה רביעית בליגת האלופות.

מחזיקת גביע המדינה, בית"ר ירושלים, הוגרלה לפגוש במוקדמות הסיבוב השני של הקונפרנס ליג את פאוק סלוניקי מיוון. המשחק הראשון יתקיים ב-27 ביולי והגומלין ב-3 באוגוסט.

היריבה היוונית סיימה את העונה האחרונה במקום הרביעי בטבלה ובשורותיה מככבים שחקני חיזוק זרים איכותיים כמו טייסון הברזילאי ששיחק בשחטאר דונייצק, אנדרי ז'יבקוביץ' שהגיע מבנפיקה ליסבון, וייריניה ששיחק בפורטו ועוד כמה שחקני חיזוק ששיחקו בספרד וצרפת.

הנציגה השלישית, הפועל באר שבע, תחל את דרכה במפגש בין המנצחת בין פאנבז'יס מליטא למילסאמי ממולדובה. המשחק הראשון יערך ב-27 ביולי והגומלין ב-3 באוגוסט.

פאנבז'יס סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בטבלה, הישג שיא עבור המועדון הצנוע.

מילסאמי סיימה את העונה במקום הרביעי בטבלה ויש לה קשר מפתיע לישראל: בעלי הקבוצה הוא אילן שור, מיליארדר ישראלי צעיר בן 36 שנולד בתל אביב. בשנת 2015 נחשד שור על ידי השלטונות בשחיתות במסגרת עבודתו בחברה פיננסית מקומית. הוא גם זכה בבחירות לראשות העיר אורהיי.

מכבי תל אביב, נציגתנו הרביעית באירופה, הוגרלה לשחק בסיבוב השני נגד קבוצת פטרוקוב הינצ'שטי ממולדובה. המפגש הראשון בין הקבוצות יתקיים ב-27 ביולי והגומלין ב-3 באוגוסט.

פטרוקוב הינצ'שטי סיימה את העונה האחרונה במקום השני בטבלה, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון, שבו זכתה שריף טיראספול שהוכתרה כאלופה. השחקן המעניין שלה, שגם יש לו קשר עקיף לישראל הוא החלוץ הצעיר בן ה-21 ניקי קלשצ'נקו, שאביו סרגיי, שיחק בעבר במכבי חיפה, הפועל תל אביב ובני יהודה ת"א, וכיום מאמן את נבחרת מולדובה.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות