fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשות קרית אתא ניצחו בפרחים

כדורעף ליגת העל - נשים: גברו על מכבי בנות נצרת 3:0. מנהל הקבוצה חילק לשחקניות פרחים לכבוד הוולנטיינ'ס דיי
והפרחים לשחקניות קרית אתא | צילום: הפועל קרית אתא

ביום שישי בצהריים אירחה הפועל קרית אתא באולם בגן הרצל את מכבי בנות נצרת למשחק קצוות, כשלכל אחת מהקבוצות מטרות שונות: קרית אתא רצתה לשמור על המקום השני בליגה לקראת הפלייאוף, ומנגד נצרת רצתה לנסות לאסוף ניצחון ליגה שני העונה, שיעזור לה לשרוד עוד עונה בליגת העל. השחקניות של גיא שמאי הוכיחו עליונות לאורך כל שלבי המשחק  וניצחו 3:0 (11:25, 18:25, 11:25). רגעים יפים נרשמו בסיום המשחק, כאשר מנהל הקבוצה, יאיר עצמוני, חילק פרחים לשחקניות לכבוד יום האהבה.

מאמן קרית אתא, גיא שמאי: "המשחק נגד נצרת היה משחק שחייבים לנצח נגד קבוצה שנלחמת על הישארות בליגה. לשמחתי, הבדלי הרמות כבר הורגשו בתחילת המשחק מה שהפך את כל ההתמודדות לטובה מאוד, מבחינתנו.  אני שמח שכל בנות הסגל שיחקו ותרמו לניצחון. השבוע מצפה לנו משחק קשה וחשוב נגד מכבי חיפה נעשה הכנה טובה למשחק ונקווה להמשיך ולנצח".

עד לסיום הליגה הסדירה לקרית אתא מצפים עוד שני משחקים לא קלים – כאמור, נגד האלופה מכבי חיפה במחזור הקרוב ונגד המוליכה הפועל כפר סבא במחזור האחרון. הסיכוי של קרית אתא לעבור את כפר סבא לא גדול, אבל בקרית אתא יקוו לנצח את מכבי חיפה ובכך להבטיח את המקום השני בליגה.

ביום חמישי, 19:30 תצא קרית אתא לאולם רמת אלון למשחק חוץ מול מכבי חיפה האלופה ותקווה לחזור עם ניצחון יוקרתי נוסף. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות