fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערים מהקריות בין החשודים באונס תיירת בקפריסין

מעצרם של 12 הנערים מישראל, החשודים באונס תיירת בריטית, הוארך והם יישארו במעצר לאורך השבוע הבא. שלושה מהם אישרו כי קיימו עם הצעירה הבריטית יחסי מין, יתר החשודים הכחישו מעורבות במקרה
איה נאפה בקפריסין
איה נאפה בקפריסין

ביום חמישי הוארך בשמונה ימים מעצרם של 12 הנערים מישראל, החשודים באונס תיירת בריטית, והם יישארו במעצר לאורך השבוע הבא. חלק מן החשודים מאזור הקריות.

ביום רביעי החלה המשטרה הקפריסאית לחקור תלונה של תיירת בריטית בת 19, שהתלוננה כי נאנסה, לכאורה, בידי 12 נערים מישראל בעיר הנופש איה נאפה. עוד באותו יום עצרה המשטרה המקומית את הנערים, ששהו במלון.

לפי דיווחים, המקרה אירע ביום שלישי. חבורת הצעירים מהארץ, בגילאים 16-18, חלקם לפני גיוס, שהו בעיר הנופש שבמזרח קפריסין. שניים מהם הכירו את הצעירה ואחד נוסף עזר בתרגום מעברית לאנגלית.

על פי החשד, אחד הנערים לקח את הנערה לחדרו, ולאחר מכן נכנסו 11 צעירים נוספים לחדר, כשחלקם מתעדים את המתרחש במכשירי הטלפון.

עו"ד ניר יסלוביץ, שנסע לקפריסין, מסר כי מתוך 12 העצורים תשעה מכחישים כל קשר לפרשייה, ושלושה מודים בקיום מגע מיני עם הצעירה הבריטית ומכחישים אונס.

המשטרה הקפריסאית לקחה דגימת DNA מהעצורים. לפי דיווחים, הממצאים שאספה בזירה קושרים לכאורה את הצעירים לאירוע.

אחת האמהות סיפרה בראיון לחדשות 2 כי בנה לא דובר את השפה האנגלית והוא לא מצליח להבין מדוע נעצר. הוא התקשר אליה בדמעות וטען: "לא עשיתי כלום!". חלק מההורים הגיעו ביום ה' לדיון בנושא הארכת מעצרם של הנערים, כשהם טוענים שילדיהם עוברים התעללות חמורה במהלך מעצרם. החשודים פרצו בבכי בבית המשפט וצעקו: "השוטרים מרביצים לנו".

קונסול ישראל בקפריסין, יוסי וורמברנד, הצטרף גם הוא לדיון בבית המשפט. במשרד החוץ עוקבים אחר התפתחות החקירה, ונמצאים בקשר כל העת עם החשודים ומשפחותיהם.

איה נאפה מהווה יעד אטרקטיבי לצעירים ישראלים רבים לפני גיוס. במהלך הקיץ מגיעים לעיר גם תיירים רבים מאירופה. ראש העיר של איה נאפה, יאניס קארוסאס, ציין בראיון לאתר הקפריסאי 24news כי מדי שנה יש בחודש יולי זינוק בפשיעה בעיר. לדבריו, צעירים באים לקפריסין לשבוע עם מעט כסף וצורכים כמויות גדולות של אלכוהול ואמר כי ברגע שימומשו התוכניות לשדרוג התיירות באזור, אותם צעירים לא יהיו רצויים באי נאפה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות