fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים למשרדי המכירות: יותר מ-80 דירות נמכרו בתוך שבוע באפקה

חברת גיא ודורון לוי הודיעה לפני שבוע על עדכון מחיר ל-1.199 מיליון שקל לדירות חמישה חדרים ענקיות * בין הרוכשים נציגות מכובדת של אנשי נדל"ן מקומיים: "כרגע זאת העסקה הכי טובה בקריות"
מיקום מצוין. שכונת אפקה בקרית ביאליק, הפרויקט של גיא ודורון לוי | צילום: יח"צ
מיקום מצוין. שכונת אפקה בקרית ביאליק, הפרויקט של גיא ודורון לוי | צילום: יח"צ

חברת גיא ודורון לוי מדווחת כי מכרה בתוך שבוע יותר מ-80 דירות חמישה חדרים בשכונת אפקה בקרית ביאליק. החברה יצאה במבצע ביום ראשון האחרון, שבמסגרתו מכרה דירות חמישה חדרים באפקה במחיר המתחיל ב-1.199 מיליון שקלים, המהווה הפחתה של 200-100 אלף שקל מהמחיר הנקוב. עדכון המחיר הביא לגל עצום של פניות ועניין מצד רוכשים, כאשר בתוך שבוע נחתמו הסכמי רכישה של יותר מ-80 דירות בפרויקט.

הרוכשים מגיעים מכל הארץ, אך רובם מחיפה והקריות. המכירה פתוחה לכל הציבור ללא צורך בהצגת תעודת זכאות ותתאפשר גם רכישה על ידי משקיעים. החברה מתחייבת למחירים אלה עד סוף חודש יוני.

נציגות מכובדת של אנשי נדל"ן מקומיים

בין הרוכשים נרשמה נציגות מכובדת של אנשי נדל"ן מקומיים. רועי בן שלוש, יזם וקבלן מקומי, שרכש דירה להשקעה בפרויקט, אמר: "כרגע זאת העסקה הכי טובה בקריות, הבניינים כבר מוכנים לאכלוס, וכמי שיוזם ובונה בקריות אני יודע להעריך איכות".

יזם וקבלן מוכר נוסף מהקריות, אשר רכש בפרויקט הוא יואב זיו, שמסר: "זאת עסקה מצוינת, אטרקטיבית ומשתלמת מאוד לכל אחד".

מדובר בדירות חמישה חדרים מושקעות במיוחד בשטח של 140 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר, עם מפרט עשיר ונוף פתוח לשמורת הטבע. הדירות נמצאות בקומות 7-1 בבנייני בוטיק הכוללים בסך הכל תשע קומות, ומאובזרים בלובי מפואר ובשתי מעליות.

חברת גיא ודורון לוי בונה בשכונת אפקה 997 דירות, מתוכן נמכרו יותר מ-800, וכאמור, 80 דירות נוספות נמכרו השבוע. עד כה אוכלסו כ-600 דירות, והיתר עתידות להתאכלס בחודשים הקרובים.

אפקה היא השכונה הגדולה ביותר שנבנית כיום במטרופולין חיפה. לאחר סיום הבנייה היא תכלול כ-4500 דירות ותשמש בית לאלפי תושבים. השכונה תכלול שדרה מרכזית, מבני ציבור, תרבות ובילוי ומסחר, גנים ובתי ספר, אצטדיון, שטחים ירוקים ובהם מתקני פנאי ושבילי אופניים ועוד. השכונה נמצאת במיקום מצוין, בצמוד לעורק התחבורה הראשי – כביש עוקף קריות המוביל למפרץ ולחיפה, לצד חיבור עתידי צפוי לכביש 6. בנוסף לנגישות הגבוהה ברכב פרטי, תעבור בה המטרונית שתספק תחבורה ציבורית נוחה ומהירה.

"ההצעה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר"

אפקה כבר החלה להתאכלס בקיץ ומוסדות החינוך – גנים ובית הספר היסודי – פועלים. הדירות המוצעות כעת הן המלאי האחרון של החברה בשכונה והן מיועדות לאכלוס מהיר – חלקן באופן מיידי וחלקן בטווח של החודשים הקרובים. בדיקות שמאיות מצאו, כי פערי המחירים בשכונה עומדים על עשרות אחוזים מתחת למחירי השוק ביחס לדירות חדשות בקריות ובחיפה.

סמנכ"ל השיווק של חברת גיא ודורון לוי, אושרי זפרני: "מדובר בהצעה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר שיש כיום באזור אם לא בכל הארץ. הדירות יפות ומושקעות, נבנו ברמה הגבוהה ביותר שיש, בשכונה חדשה ומצוינת. אני מברך את הרוכשים החדשים שקיבלו את ההחלטה הנכונה ביותר עבור עתיד משפחותיהם".

חדשות נדל"ן נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות