fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל העולם שכונה ואנחנו פרחחיה

הפרסומת של נתיב פלוס עם יונתן רושפלד מוציאה את העובד הישראלי רע מאוד, אבל עדיין לא צוללת לתהומות הגועל של הפרסומת של קרולינה למקה
פוצקיל'ה מוצקיל'ה. רושפלד | צילום מסך
פוצקיל'ה מוצקיל'ה. רושפלד | צילום מסך

מאת עלית קרפ

על מה בונה הפרסומת לנתיב פלוס המיועד לנסיעה של מכוניות שבהן כמה נוסעים בהשתתפות השף יונתן רושפלד? כמובן. על זה שכולנו קוראים את מדורי הרכילות ואולי גם את מדורי החדשות מדי פעם. למה? כי הפרסומת הזאת מובנת רק לתושבי ישראל הצופים בטלוויזיה ומתעדכנים במדורי הרכילות. מי שעושה את הדברים החשובים הללו יודע, שרושפלד ידוע בהתנהגותו האקסצנטרית, שלא לומר הגסה, שלא לומר שממנה עולה שהוא מישיגינער על כל הראש: הוא צועק על מי שלא מוצא חן בעיניו ולפעמים גם עושה דברים יותר חמורים.

אבל בפרסומת שבה רואים שלל עובדים מנמנמים להנאתם במטבח (שמתם לב לזה שהעובד הישראלי תמיד נראה בפרסומות עצלן חסר תקנה, נצלן של כל מצב כדי לנוח, לפוש ולהסתלבט?), ובדיוק נכנס רושפלד. כולם עוברים לדום מתוח ונכנסים לכוננות ספיגה, כי תכף הוא יתחיל, אבל במקום זאת הוא מתחיל לעשות להם פוצקיל'ה מוצקיל'ה.

החבורה המומה. הם לא מבינים מה קרה לבוס הנורא שלהם. אלא שמיד הכל מתבהר: הוא מחפש שותפים לנסיעה בנתיב פלוס לנסיעות משותפות ולכן הוא מוכן לנטוש את מזגו הרע ואת הליכותיו המפלצתיות.

נו, זו אולי קצת שכונה, אבל זה לא צולל לתהומות הגועל של הפרסומת החדשה של קרולינה למקה, שם חושפים אסי עזר ובר רפאלי את האלימות והשנאה שהם חלק בלתי נפרד, כך נראה, מהסכסוך המתוקשר ביניהם ומהפיוס המתוקשר לא פחות.

זה לא מצחיק אותי ואני בכלל לא רוצה לקנות כלום מאנשים כאלה, אפילו אם המשקפיים הללו יפים ואיכותיים. אין זאת הפעם הראשונה שרפאלי מפרסמת את המשקפיים שלה בפרסומות גועליות. לפני כמה שנים פרסמה אותן בחורה שנראתה מרחוק, למי שאינו מרכיב משקפיים, כמו רפאלי, אבל מי שהרכיב את המשקפיים התפכח חיש מהר מהאשליה שבה שגה וראה שלפניו סתם כוניפה שמנה. אולי לא מוכרים שם בקרולינה למקה לכוניפות? לכו תדעו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות