fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצרו של מקסים טל הוארך בפעם השביעית

במהלך הדיון נודע כי דוח המכון הפתולוגי הגיע לידי החוקרים, אך המשטרה סירבה לחשוף את ממצאיו. סנגורו של טל התלונן על תנאי המעצר הירודים שפוגעים במרשו
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק

בית משפט השלום קריות האריך בפעם השביעית את מעצרו של מקסים טל החשוד ברצח אשתו, מריה טל, בביתם בקרית ביאליק. בידי המשטרה נמצא הדוח של המכון הפתולוגי, אך מתברר, כי היא סירבה לחשוף אותו בשלב הזה. בית המשפט האריך את מעצרו של טל עד יום חמישי.

טל נמצא במעצר כבר יותר מחודש. חוקרי המשטרה חושדים כי הוא רצח את אשתו באמצעות סכין. חלק ניכר מן החקירה מתבסס על הדוח של המכון הפתולוגי, שכן טל מכחיש את החשדות נגדו וטוען שאשתו שמה קץ לחייה. במהלך הדיון בהארכת מעצרו חשפה המשטרה הודעות ששלחה מריה מהטלפון הנייד שלה לחברה שלה ולגבר נוסף על הרצון שלה למות, אך לדברי נציג המשטרה לא מדובר בכוונה אמיתית למות אלא בצורה של דיבור. לדברי המשטרה לא נמצא שום דבר שיתמוך במילים בהן השתמשה, למשל מכתב התאבדות.

במהלך הדיון התברר שמריה טל סיפרה לחברה שלה ולגבר הנוסף כי היא מתכוונת לסיים את היחסים עם בעלה ולפתוח דף חדש בחייה עם בנותיה. דברים אלה אינם מתאימים למי שרוצה לשים קץ לחייו. נציג המשטרה טען בדיון כי המילים בהן השתמשה הן תוצאה של המצב שבו הייתה עם בעלה, מצב של איומים והצקות. עוד עולה מהן שהיא פחדה ממנו וחששה שיפגע בה.

עו"ד רועי קרן | צילום: יח"צ

עו"ד רועי קרן, המייצג את מקסים טל, ביקש לחשוף את הדוח הפתולוגי שאמור לפרט את נסיבות מותה של מריה, אך בית המשפט לא נענה לכך והתיר למשטרה להשאיר ברשותה את דוח הנתיחה. עוד טען עו"ד קרן כי ביטוח החיים של מריה נעשה על ידה והמוטב בפוליסה הוא בעלה, ולכן, אם חששה ממנו לא הייתה רושמת אות כמוטב של כספי הפיצויים. עו"ד קרן חזר על בקשתו מבית המשפט להורות על שחרורו של טל בתנאים מגבילים שייקבעו על ידי בית המשפט. עו"ד קרן אף ציין בפני בית המשפט את התנאים הירודים שבהם נמצא טל במעצרו. לדבריו הוא סובל מעקיצות פשפשים, גירודים קשים ומצב נפשי ירוד.

כעת, עם הגשת דוח המכון הפתולוגי אמורה חקירת המשטרה לקבל תאוצה. ממצאי החקירה, עם העדויות והראיות הפורנזיות שאספו החוקרים, יגיעו לפרקליטות מחוז חיפה שתקבל את ההחלטה הסופית לגבי הגשת כתב אישום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות