fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזון שהוא סטאר (בלי לקרוע את הכיס)

איך קשור סיפורו המרגש של כלב לוחם ביחידת העוקץ, שהציל חיים רבים כל כך למזון שבו אתם מאכילים את הכלבים והחתולים שלכם ובמיוחד למחיר הגבוה שאתם משלמים עבורו?
עובדי חברת סולמייט וחברים | צילום: יח"צ
עובדי חברת סולמייט וחברים | צילום: יח"צ

אוהבי בעלי חיים יסכימו בוודאי עם הקביעה שבית בלי כמה זנבות מהלכים הוא לא בית. הם חברים, הם אוהבים, הם מצחיקים והם מפריחים את שממת החפצים הדוממים בהרבה שמחת חיים. קרוב לוודאי שהם גם יסכימו עם הקביעה שלגדל ולטפח אותם זו הוצאה כלכלית כבדה, במיוחד לאור העובדה שעבור חברינו הטובים על ארבע אנחנו רוצים את הטוב ביותר. והטוב ביותר (מזון, טיפולים רפואיים צפויים ובלתי צפויים ושאר אביזרי חובה) עולה לא מעט כסף. יכול להעיד על כך חשבון הבנק שלי, שכן בביתי חיים באושר ובגרגורים שלושה חתולים וכלבה.

אבל בואו נתמקד במזון. אוכל איכותי לחיות מחמד, חתולים או כלבים, עולה היום הון. לי, למשל, הוא עולה כמה מאות שקלים בחודש. בעלי החנויות לחיות מחמד גם מקפידים להדגיש בפנינו בכל פעם, כי אם אנחנו רוצים עבור בעלי החיים שלנו את הטוב ביותר, שלא נהסס להשקיע במזון טוב. ואנחנו, מה לעשות, משקיעים. אולם מתברר, שהדברים יכולים להיות אחרת. לגמרי אחרת. כלומר: אנחנו יכולים לשלם הרבה-הרבה פחות ועדיין לקבל את המזון האיכותי ביותר, אותו נגיש לבעלי החיים שלנו. זוכרים מה עשתה רפורמת הסלולר למחירים? אין סיבה בעולם שזה לא יקרה גם בתחום שוק האוכל לחתולים וכלבים. כי איך שלא תהפכו את זה, תגלו שאחרי הכל, עד שאין רפורמה, אנחנו לא חושבים על הדברים שלצערנו כבר התרגלנו לשלם עליהם יותר מדי.

בתחום המזון לחיות מחמד יש תחרות גדולה, אבל בשל אינטרסים כלכליים, האסטרטגיה היא של יישור קו, כל היצרנים שומרים על רף גבוה של מחירים, ואנחנו, הלקוחות, "שבויים" בידיהם. הם ממתגים את המזונות שלהם כ"רפואיים" או כ"פרימיום", כשבפועל משנה רק עובדה אחת – האם האוכל מיוצר על פי תקנים מחמירים או שלא. אז אנחנו יכולים להגיד לעצמנו עד מחר שאנחנו רוצים בשביל המזונבים שלנו את "הכי טוב", אבל לקנות אוכל במחיר גבוה ללא כל הצדקה, זה לא הסרט הזה, שכן אפשר לחתוך את עלויות המזון עד כ-50 אחוז (!!!) – כן, מה שאתם שומעים – ועדיין לתת להולכים על ארבע את הטוב ביותר. על סולמייט (SOULAMATE) שמעתם? אם לא, קראו את הסיפור הבא.

גיל יחזקאל, הבעלים של סולמייט, והכלב סטאר בעת שירותם הצבאי | צילום: אלבום פרטי
גיל יחזקאל, הבעלים של סולמייט, והכלב סטאר בעת שירותם הצבאי | צילום: אלבום פרטי

סיפורו של סטאר

את חברת סולמייט, המשווקת מזוון איכותי מסוגים שונים לחתולים וכלבים, לרבות חול מתגבש איכותי לחתולים, הקים גיל יחזקאל, מאהבה נטו. הרבה אהבה. אהבה לבעלי חיים בכלל ואהבה ענקית לכלב אחד, בשם סטאר שכבר איננו איתנו, בפרט.

סטאר, הכלב של יחזקאל בעת שירותו בעוקץ, יחידת הכלבנים המבצעית של צה"ל, היה כלב אגדי, שהציל חיים של אזרחים ולוחמים רבים במהלך שירותו ואף מנע פגיעה אפשרית בחייו של יחזקאל במהלך היתקלות עם מחבלים, היתקלות שתועדה אל מול מצלמות התצפית של הצבא. במבצעים הרבים, בהם לחם סטאר לצידו של יחזקאל, בתקופת הפיגועים הנוראית של שלהי מבצע "חומת מגן" ובשנים שלאחר מכן, סטאר איתר במקצועיות ובמיומנות מכונית תופת וחגורות נפץ שהיו מיועדות לפיגוע, מטענים רבים, תחמושת ואף מעבדה מוסתרת. רבים חבים לו, כמו לכל כלבי היחידה המיוחדת הזאת, את חייהם בלי שהם מודעים לכך כלל.

לאחר שירות נוצץ ומכובד, כשהוא מעוטר במדליות ובתעודות הערכה, פרש סטאר לגמלאות. זה היה היה ברור שסטאר ויחזקאל לא ייפרדו אלא ימשיכו ביחד, כצוות, גם בחיי האזרחות. הרפתקאות טובות הרי אף פעם לא נגמרות באמת. וכך מצא את עצמו סטאר מתגלגל בין דירות רווקים תל אביביות, משתעשע עם חברים בלילות ובעיקר רובץ ומתפנק בחוף הים – בסיס האם החדש של כלבים לוחמים משוחררים.

גיל יחזקאל והכלב סטאר בפעילות מבצעית | צילום: אלבום פרטי
גיל יחזקאל והכלב סטאר בפעילות מבצעית | צילום: אלבום פרטי

ואז זה קרה. לאחר כשנתיים באזרחות, סטאר החל גורר את אחת מרגליו האחוריות. בדרכו האמיצה הוא ניסה להמשיך בשגרה ולשדר עסקים כרגיל, אך צילום רנטגן העיד על גידול סרטני שכרסם באכזריות את המפרק. האבחון היה חד משמעי: כריתה של הרגל וקבלת טיפולים כימותרפיים, בניסיון להציל את חייו של סטאר.

סכום הטיפולים להצלת חייו של סטאר נאמד בעשרות אלפי שקלים. סכום לא מבוטל, שכמובן לא היה ברשותו של יחזקאל בימים ההם. האופציה השנייה הייתה, שיחזקאל פסל אותה על הסף, הייתה לוותר על הטיפולים בהחלטה מודעת ולהתרגל לפרידה הקרובה והבלתי נמנעת מסטאר. יחזקאל החליט לצאת למבצע להצלת חייו של סטאר ולהשיג בכל מחיר את הסכום הדרוש למימון הטיפולים עבורו. הרי איך אפשר לוותר על חייו של מי שסיכן עצמו כדי להציל את חייך-שלך?

סיפורו של סטאר נגע מאוד לליבם של צוות הווטרינרים (המלאכים) במרכז המומחים "חוות דעת" בבית ברל. הם החלו לטפל בסטאר באופן מיידי וללא תשלום, תמורת הבטחה אישית מיחזקאל שמתישהו יוכל להחזיר להם את עלות הטיפול במלואה.

באותה התקופה יחזקאל עבד בבר בתל אביב. הוא האמין שסיפורו של סטאר ירגש רבים, שבוודאי ירצו לעזור לכלב הלוחם שהציל בעצמו חיים רבים כל כך. בעלי הבר החליטו לערוך בבר "מסיבת התרמה מיוחדת" שכל הכנסותיה קודש להצלת חייו של סטאר.

השמועה התפשטה במהרה ברחבי העיר הגדולה. חדשות ערוץ 2 פרסמו כתבה על סטאר, שהפך בן לילה לסלב. לאחר שידור הכתבה החל מבול של טלפונים: המוני אנשים התגייסו למען המטרה, הגיעו למסיבת ההתרמה בתל אביב, הציעו עזרה אישית והעבירו תרומות, וכך גויס הסכום הדרוש להצלת חייו של סטאר.

סטאר הוסיף ליומנו האישי פרק נוסף של ניצחון. הוא עבר בהצלחה את הטיפולים והסתגל לחיים עם שלוש רגליים. אלא שלאחר כשנתיים הוא החל לצלוע שוב. הפעם הייתה זו רגלו האחורית השנייה. סטאר התקשה להרים את עצמו ולבצע פעולות בסיסיות. הסרטן חזר, והפעם התפשט גם לריאות. לאחר מספר שבועות של מעקב והתמודדות עם כאבים בלתי פוסקים, בהמלצת הווטרינרים, נפרד גיל יחזקאל מסטאר לנצח.

החלל העצום שנותר בליבו של יחזקאל התמלא אט-אט באהבתו הגדולה לחתולים ולכלבים. מבחינת יחזקאל, הצוואה הבלתי כתובה של סטאר היא להמשיך לפזר את הטוב, לגלגל את האהבה הזאת הלאה, כך שתגיע לאנשים נוספים ותיגע בהם. וכך, מהאהבה הזאת, נולדה חברת סולמייט, כשהסלוגן המנחה אותה הוא – "סולמייט, מחזירים אהבה".

אוכל איכותי במחיר קטן

המזון היבש שמציעה סולמייט לכלבים מיוצר בהולנד, המהווה מעצמה בתחום הוטרינריה. המזון האיכותי, טעים ומותאם במיוחד על מנת להעניק לכלבים את התזונה הנדרשת לצורכיהם. כל המתכונים מכילים בשר או דג כרכיב ראשון ועשירים בחלבון מן החי, בוויטמינים ומינרלים החיוניים לתמיכה במערכות גופו של הכלב ולשמירה על בריאותו. המזון עשוי רכיבים טבעיים בלבד ואינו כולל חומרים משמרים, תוספי טעם וצבעי מאכל מלאכותיים.

מזון מותאם במיוחד על מנת להעניק לכלבים את התזונה הנדרשת לצורכיהם | צילום: יח"צ
מזון מותאם במיוחד על מנת להעניק לכלבים את התזונה הנדרשת לצורכיהם | צילום: יח"צ

המזון הרטוב (מסוג פטה) של סולמייט מיוצר בגרמניה ומהווה ארוחה מלאה, מפנקת, איכותית וטעימה ביותר. בכל טעם שתבחרו, הסולמייט יכיל לפחות כ- 60 אחוז בשר אמיתי, ויטמינים ומינרלים חיוניים ששומרים על בריאות תקינה ותמיכה בתפקוד מערכות הגוף. גם המזון הרטוב, כמו היבש, עשוי רכיבים טבעיים בלבד.

גם באגף המזון לחתולים אין פשרות. המזון היבש של סולמייט איכותי, טעים ומותאם במיוחד על מנת להעניק לחתולים את התזונה הנדרשת לצורכיהם. המזון מכיל בשר או דג כרכיב ראשון ועשיר בחלבון מן החי, בוויטמינים ובמינרלים חיוניים. המזון הרטוב מכיל לפחות 50 אחוז בשר אמיתי, וגם הוא, כמו כל המזונות, מועשר בוויטמינים ומינרלים.

סולמייט, אגב, משווקת גם חול מתגבש איכותי לחתולים, שלא מייצר אבק, עשוי חומרים טבעיים, בעל כושר ספיגה גבוה במיוחד, מתגבש במהירות ובחוזקה, אנטי בקטריאלי וכן סופח ומפחית משמעותית את הריחות.

מיוצר בהולנד, מעצמה בתחום הווטרינריה | צילום: יח"צ
מיוצר בהולנד, מעצמה בתחום הווטרינריה | צילום: יח"צ

כל הטוב הזה שפורט לעיל יעלה לכם עד ב-50 אחוז פחות ממוצר באיכות מקבילה שאתם קונים כיום, ועדיין בעלי החיים שלכם יקבלו את הטוב ביותר. המזון של סולמייט לא משווק בשקי ענק בו המזון מתייבש ומאבד את ערכיו התזונתיים אלא באריזות קטנות יותר של 5 ק"ג, כדי לשמור על הטריות. (תחשבו רגע, מה עולה בגורלו של אוכל שמצוי בשק פתוח במשך תקופה ארוכה. אתם בטח לא הייתם רוצים לאכול ממנו). באתר הידידותי של החברה, המתאפיין בשקיפות במלאה, תמצאו את כל המוצרים שמשווקת החברה כולל כל הפרטים הדרושים על המרכיבים, התאמת המזון לסוג, גיל וגודל הכלב או החתול, ואם תרכשו בסכום הגבוה מ-200 שקלים, המשלוח – עד הבית לכל רחבי הארץ – בחינם.

נסו, חיות המחמד שלכם יגידו לכם תודה. הכיס שלכם יבכה פחות.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]אתר החברה: www.soulmate.co.il, טל': 6808*[/box]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות