fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: חניתם בלילה ברכבת? תיקנסו ב-250 שקלים

תקנה חדשה שתיכנס לתוקפה ב-21 בחודש עושה סדר בחנייה בחניון הרכבת ומיטיבה עם תושבי הרחובות הסמוכים
תחנת הרכבת בקרית מוצקין | צילום: דוברות רכבת ישראל
תחנת הרכבת בקרית מוצקין | צילום: דוברות רכבת ישראל

החל מ-21 ביולי תיכנס לתוקפה תקנה חדשה בקרית מוצקין, לפיה החנייה בחניון הרכבת תהיה ללא תשלום לאורך רוב שעות היממה, אולם נהגים שיחנו שם בין השעות 04:30-02:30 בלילה, ייקנסו ב-250 שקלים. תושבי המתגוררים ברחובות הסמוכים לרכבת (ז'בוטינסקי) יוכלו לחנות בחניון לאורך כל שעות היממה ללא תשלום באמצעות תו חנייה.

"פקח, החניתי לקצר, חוזר עוד שבוע-שבועיים!". מוכר? פתקים כאלה אולי מצחיקים, אבל הם משקפים את המציאות בתחנות הרכבת ברחבי הארץ. בקרית מוצקין הצטברו ערימות של תלונות של תושבי העיר הקובלים על כך שחניון הרכבת עמוס, שכן כלי רכב שבעליהם טסים לחו"ל, תופסים את החניון למשך ימים ארוכים.

ראש העירייה חיים צורי: "התקבלו תלונות רבות של תושבי קרית מוצקין, מהן עולה שבאופן קבוע יש מחסור במקומות חנייה ברכבת. בבדיקה שערכנו התברר, כי מדי יום, כ-200 איש מחנים את מכוניותיהם בחניון הרכבת, בעוד הם נוסעים לחו"ל לתקופה של עד 10 ימים ואף יותר. לכן, החלטנו לאסור על חניית מכוניות בין 04:30-02:30 בלילה. במשך היום החנייה ברכבת היא ללא תשלום. בשעות הלילה שצוינו יינתן קנס של 250 שקלים, על מנת למנוע את הישנות התופעה. לדיירים הגרים ברחובות הסמוכים וסובלים ממצוקת חנייה, יינתן תו חנייה מיוחד, וחניון הרכבת יהיה פתוח בפניהם לאורך כל שעות היממה".

אז מי בעצם ייהנה מהסדר החדש?
"תושבי העיר שעובדים במרכז וחיילים שנוסעים לבסיסים וחוזרים לבתיהם באותו היום. לאלה הייתה עד היום בעיה למצוא חנייה. אני מאמין שלאורך זמן זה ישפר את המצב. גם מי שנוסע לאירוע בתל אביב וחוזר אחרי חצות לא ייפגע. זו החלטה שתיטיב עם תושבים רבים. הסדר דומה, אגב, פועל במקומות שונים הארץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות