fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: הררי אשפה ופגרים של חיות פונו ממתחם מגורים

הפקחים העירוניים באו לפנות שטח פרטי של אגרן סדרתי ושפשו את עיניהם. השלל: נחשים, פגרים של בעלי חיים וחמש מכולות של זבל.
צילום דוברות קריית מוצקין

נחשים, ציפורים מתות וכמויות עצומות של אשפה, זה מה שחיכה בתחילת השבוע לצוות הפיקוח העירוני בעיריית קריית מוצקין.

דיירי דרך עכו 121 בקריית מוצקין התלוננו לאחרונה על מפגע תברואתי בלתי נסבל. השבוע, התברר כי במשך עשרות שנים אדם מבוגר המתגורר בבניין החזיק בשטחו הפרטי פסולת מצחינה. הדיירים, שלא יכלו לשאת עוד את הריחות והלכלוך, בקשו את התערבות הפיקוח העירוני שאכן הגיע למקום ונדהם כאמור למצוא נחשים, ציפורים מתות והררי אשפה. כל אלה היו היה חלק משלל האוסף שסירב הדייר לפנות עד היום.

רגע לפני פינוי האשפה, עוכב החשוד באגירתה בתחנת המשטרה, כיוון שהפריע לפועלים בפינוי. הוא שוחרר בערבות והפינוי המשיך ללא הפרעה עד סיומו.  מהמקום פונו כמויות ענק של זבל בלא פחות מחמש מכולות. דיירי הבניין ביקשו להודות לצוות הפיקוח העירוני על הטיפול המסור.

מנהל הפיקוח העירוני, אשר בן אבו סיפר : "אחרי שבוצע ניסיון דרך הודעות דרישה לבעל הבית לבצע פינוי ולא בוצע דבר, אגף הרווחה הוכנס לתמונה וחברה קבלנית יחד עם הפקחים שלנו הגיעו למקום על מנת לטפל במפגע. זה המקום לומר תודה על שיתוף הפעולה מצד כל הגורמים ברשות : אגף שפ"ע, אגף הרווחה, הלשכה המשפטית, אגף התברואה, וכאמור, הפקחים".

ראש העיר, חיים צורי: "מדובר במקרה נדיר ואני שמח שהפיקוח הפעיל את סמכותו לטובת התושבים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות