fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

SQUARE: פארק העסקים שהולך לשנות את חוקי המשחק בשוק משרדי היוקרה בקריות

פארק העסקים החדש מבית גשם החזקות, ההולך ומוקם במיקום אסטרטגי בקרית מוצקין, מציע נוחות ונגישות לכל תושבי הקריות. הוא מוקף מכל צדדיו ברבי קומות ובפארק חדש, שבשטחו חולפות מדי יום מאות משפחות
פארק העסקים SQUARE | הדמיה: רן צרפתי
פארק העסקים SQUARE | הדמיה: רן צרפתי

גשם החזקות ממציאה מחדש את כללי המשחק בפרויקט SQUARE מוצקין, שמיקומו האסטרטגי מבטיח להפוך אותו ללב ליבה של הקריות.

פארק העסקים החדש משתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר ולגובה של ארבע קומות. קומת הקרקע תשמש למסחר ושלוש הקומות העליונות ישמשו למשרדים.
מהחברה נמסר, כי נותרו משרדים בודדים למכירה בגדלים מודולריים של 1000-50 מ"ר עם מרפסת עליונה המשקיפה לגן בוטני, לובי מפואר, שירותי מזכירות, חדרי ישיבות, קירות מסך מרשימים ועוד.

פארק העסקים SQUARE מציע נוחות ונגישות לכל תושבי הקריות. הוא מוקף מכל צדדיו ברבי קומות ובפארק חדש, שבשטחו חולפות מדי יום מאות משפחות.
"הפרויקט נולד מתוך הרצון להקים ריזורט עסקים יוקרתי, המשלב בתוכו מתחם ענק שיושב על פארק ירוק ומציע לבאיו את כל מה שדרוש כדי להגיע ליום עבודה ולהרגיש בחופשה", מסבירה מנהלת השיווק של הפרויקט, ענבל חלימי. "החזון היה ליצור מתחם הוליסטי שמכיל בתוכו מגוון רחב של נותני שירות ובכך לענות על כל צורכי הדיירים, והכל תחת קורת גג אחת. החל מפארק ירוק לריצת בוקר או טיול של אחר הצהריים עם הילדים, מגוון בתי קפה ומסעדות שף לפגישת עסקים או לארוחת ערב מפנקת, טרקלין מפואר המקבל את העוברים ושבים ומציע חלל עבודה נוסף וכן מתקנים נוספים הנמצאים בסמיכות למתחם כגון תיאטרון וקאנטרי קלאב".

פארק העסקים SQUARE | הדמיה: רן צרפתי
פארק העסקים SQUARE | הדמיה: רן צרפתי

אור סהראי, סמנכ"ל המכירות של גשם החזקות: "עם סיום שנת 2023 ותחילת 2024 ניתן לאפיין את הרוכשים בפרויקט SQUARE ולראות את המגמה ההולכת וגוברת של נטישת המשרד הביתי לטובת פארק העסקים. מדובר בעיקר בבעלי עסקים ומקצועות חופשיים שמשרדם נמצא בדירות בבניינים ישנים במתחמי מגורים ובצירי מסחר ותיקים כגון שדרות גושן בקרית מוצקין, ציר אח"י אילת בקרית חיים, קרן היסוד בקרית ביאליק ומתחם ויקטורי בקרית ים, שבוחרים להשתדרג".

עוד נמסר מהחברה, כי מלאי המשרדים הולך ואוזל לקראת האכלוס הקרב, ומחיר היעד למ"ר משרדים בפארק העסקים עתיד לעמוד על כ-13 אלף שקלים.

בין הרוכשים בפרויקט, כמה שמות מוכרים, שסיפרו לנו למה בחרו ב-SQUARE:

מיקי אוטמזגין, אדריכל: "התכנון של הפרויקט בצורה של open Mall עושה את כל ההבדל. זה לא עוד בניין משרדים טיפוסי, זה מונומנט אדריכלי, וכאדריכל חשוב לי שסביבת העבודה שלי תהיה מתוכננת נכון".

עדן בן בסט, משקיע: "המיקום האסטרטגי של הפרויקט מאוד משך אותי. מצד אחד, הוא קרוב לצירי תחבורה ראשיים באזור, ומצד שני הוא ממוקם בלב ריכוז אוכלוסייה כל כך גדול. אין לי ספק שמדובר בהשקעה מנצחת".

אסף בנדרסקי, משקיע: "איזור הקריות סובל ממחסור במשרדים ובמרכזי עסקים חדשים. זו הפעם הראשונה שבונים פארק עסקים ובילויים גדול ואני צופה נהירה מאסיבית של בעלי עסקים לפארק מכל האזור. הודות למיקום המרכזי, התכנון האדריכלי והקרבה לצירי תחבורה ראשיים, אין לי ספק שזו הולכת להיות הצלחה מסחררת".

מוטי אביטן, קוואטרו השקעות: "עוד לפני שטרקטור אחד עלה על השטח, זיהינו את המיקום האסטרטגי של פארק העסקים. בחנו מספר פרויקטים והבנו ש'סקוור' הוא הבשורה הבאה בתחום ההשקעות המניבות באזור הצפון. ביצענו רכישה של שתי קומות משרדים יחד עם המשקיעים שלנו וכעת אנו נמצאים בשלבים מתקדמים של פתיחת מתחם חללי עבודה בקונספט חדשני – מתחםQ Place בתוך פרויקט 'סקוור' הולך להיות הדבר הבא בשוק משרדי היוקרה".

ד"ר שני זאניש, רפואה אסתטית: "בתור אחת שמגיעה מעולם היופי והאסתטיקה חשוב לי שהקליניקה שלי תהיה במבנה שמשדר יוקרה. חשובה לי ההשקעה בלקוחות שלי, שיהיה להם נעים, נוח ונגיש".

תומר יפרח, עורך דין ונוטריון: "כעורך דין שמכבד את המקצוע ואת לקוחותיו, חשוב היה לי למקם את משרדי בסביבה מכובדת וייצוגית. חיפשתי לרכוש משרד בפרויקט שישדר את אותן המטרות. התכנון האלגנטי והמוקפד של הפרויקט, יחד עם המיקום הנגיש, בתוך סביבת אוכלוסייה איכותית, גרמה לי לקבל די מהר את ההחלטה, שפה אני רוצה לקבוע את משכני".

לימור בן הרוש, סטודיו לעיצוב פנים: "ניסיוני רב השנים בתכנון בתי יוקרה ועיצוב פנים למשרדים, חנויות ובתים פרטיים גרם לי להבין שמתחם חדשני מסוגו כמו 'סקוור' שתואם את הסטייל העיצובי שלי, ונבנה ברמה הכי גבוהה שיש, מתאים בצורה מדויקת לאני מאמין שלי".

פרויקט SQUARE מהווה בשורה לעולם העסקים של חיפה והקריות ונותן מענה שלא נראה כמותו עד היום. עירוב השימושים של קומת המסחר עם קומות המשרדים מהווה נקודת פתיחה מצוינת לרוכשי המשרדים בפרויקט, ותנועת הלקוחות בפארק בשעות היום והערב תרווה את כל העסקים שבו.

לפרטים נוספים, לחצו >> כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות