fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת ביגה מציגה: סופגנייה פטריוטית כחול-לבן

רשת ביגה משיקה סופגניות ללא גלוטן במבחר טעמים ומילויים אבל גולת הכותרת היא 'סופגנייה פטריוטית' - בצבעי וסמלי דגל ישראל
סופגנייה כחול-לבן צילום: שרית גז

רשת קפה ביגה, המתמחה במאפים ללא גלוטן, המיוצרים בעבודת יד קפדנית, משיקה לכבוד חג החנוכה קולקציה רחבה וחגיגית של סופגניות ללא גלוטן. ליין הסופגניות של ביגה כולל סופגניות קלאסיות ועד מיוחדות, הן רכות, אווריריות, תפוחות, קלילות וטעימות. ניתן להשיג אותן אפויות או מטוגנות.

בקולקציה החדשה לרגל חנוכה 2023 יש מבחר רחב טעמים עם מילויים ייחודיים, כמו: פירות יער, קרם פיסטוק, גנאש שוקולד בלגי, ובמילוי קלאסי של ריבת תות או ריבת חלב וסופגניות קרם פטיסייר וניל – ללא גלוטן. הסופגנייה מלאת קרם מתוק ועשיר, משודרגת עם וניל וחמאה שמקנים לה מרקם קרמי וחלק.

גולת הכותרת של הקולקציה החדשה היא השקה של 'סופגנייה פטריוטית', שעוצבה על ידי הקונדיטור הראשי של רשת ביגה, רן בן דוד, בהשראת מלחמת "חרבות ברזל", כאות הזדהות ותמיכה בחיילי צה"ל ותושבי המדינה. ביגה, כרשת קפה ישראלית, לכל המשפחה, החליטה השנה לייצר סופגנייה עם סמלי מדינת ישראל ובצבעי דגל ישראל כחול/ לבן המתנוסס בגאון.

קולקציית הסופגניות של ביגה ללא גלוטן מיועדת לשוחרי הבריאות, חובבי מזון ללא גלוטן או לסובלים ממחלת הצליאק. מדובר בסופגניות הנאפות במקום, טריות, אווריריות, עשירות בטעמים, רכות ונימוחות בפה.

לצד הסופגניות ללא גלוטן רשת ביגה תציע מגוון סופגניות המכילות קמח במגוון מילויים זהים, כולן כשרות: למהדרין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות