fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כשל חשמלי גרם לשריפה אמש בדירה בקרית ביאליק

חוקרי הדליקות ומהנדס החשמל קבעו כי השריפה נגרמה כתוצאה מכשל חשמלי במזגן שנמצא בסלון הדירה. בשריפה מצא את מותו תושב העיר דוד לנדס, בן 82
שריפה קטלנית בקרית ביאליק | צילום: איתי מזור דוברות מד"א
שריפה קטלנית בקרית ביאליק | צילום: איתי מזור דוברות מד"א

חוקרי הדליקות של מחוז חוף ומהנדס חשמל קבעו כי השריפה אמש, ראשון, בקרית ביאליק, שבה מצא את מותו דוד לנדס, בן 82, נגרמה כתוצאה מכשל חשמלי במזגן שנמצא בסלון הדירה.

השריפה פרצה מעט לפני השעה 22:00. ארבעה צוותי כיבוי בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף רמי מרום, חילצו מהדירה הבוערת אדם בן 82, ללא הכרה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. אשתו נפצעה קל-בינוני והיא סובלת בעיקר מבעיות נשימה. העובדה שהדירה הייתה נעולה ללא מפתח במקום נגיש הקשתה על האדם להימלט מהבית הבוער. לוחמי האש ממליצים להתקין מפתח פרפר מובנה או להשאיר תמיד מפתח במקום נגיש וקרוב על מנת שבמקרה חירום היציאה מבית בוער תקרה במהירות מרבית ובמינימום פגיעה.

ראש העירייה אלי דוקורסקי כתב בדף הפייסבוק שלו: "אמש פרצה שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב אלונים 16. לדאבון הלב, בעל הדירה, דוד לנדס בן 82, קיפח את חייו. מאמצי ההחייאה שנעשו במקום ובבית החולים לא צלחו. אני שולח את תנחומי לרעייתו, המחנכת הוותיקה והמוערכת דליה לנדס ולבני המשפחה. הכרתי את דוד שנים רבות. אדם נעים הליכות, אכפתי מאוד, שפקד את לשכתי לא אחת עם הצעות ורעיונות. פגשתי בו ובדליה באירועי תרבות בעירנו. תמיד ראיתי אותם יחד. עד כדי כך היה אכפתי למתרחש בעירנו, שהקפיד באדיקות לצפות בסרטון השבועי שאני מפיץ לתושבים. לפני מספר שבועות, כאשר הפצת הסרטון התעכבה, שלח אלי מסרון בו התעניין מדוע הוא טרם נשלח. אתמול הוא מצא את מותו בדרך כואבת ומייסרת כל כך ועל כך עצוב לי במיוחד".
הלווייתו של דוד לנדס התקיימה אחר הצהריים, שני, בבית העלמין צור שלום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות