fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני שאתם ממריאים: זו רשת ההמבורגרים שנכנסה לשדה התעופה בן גוריון

קבוצת BBB זכתה במכרז לניהול מסעדה בטרמינל 3 בשדה התעופה ע"ש בן גוריון, תחת המותג MOSES. הקבוצה תשקיעה 4.5 מיליון ש"ח בפתיחת מסעדת בורגר בר בנמל התעופה של ישראל תחת השם: MOSES AIR
חדש בנתב"ג. מוזס איר צילום: רונן לוי

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בשדה התעופה הלאומי של ישראל ע"ש בן גוריון, תחת המותג MOSES. זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנמל התעופה, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה ע"ש רמון שבדרום הארץ.

המסעדה MOSES AIR, תיפתח בהשקעה הנאמדת בכ-4.5 מיליון ש"ח, בשרוול E בטרמינל 3. מדובר במסעדת המבורגרים שתשנה את תרבות הקולינריה בשדה התעופה, ותציע לקהל הנוסעים חווית מסעדת בר, השמה דגש מיוחד על קוקטיילים, יינות, בירות מהחבית ומשקאות אלכוהוליים נוספים, ותציע תפריט המבורגרים מגוון ומנות נוספות לכל המשפחה, המתבסס על בשר טרי שנטחן במסעדה בכל יום. MOSES AIR משתרעת על פני שטח של כ- 200 מ"ר, עם 80 מקומות ישיבה, והיא תפעל לאורך כל שעות היממה. המסעדה תציע גם שירותי איסוף עצמי (לאכילה בשטח הטרמינל או למטוס).

התפריט משלב בין התפריט המוכר של רשת MOSES דוגמת: המבורגרים קלאסיים, הארט בורגר המפורסם וארוחות הילדים, לצד מגוון מנות ראשונות לחלוקה, סלטים, טורטיות, ומנות צמחוניות וטבעוניות.  בנוסף, מציעה MOSES AIR תפריט איכותי ורחב מאוד של אלכוהול, קוקטיילים ובירות מהחבית.

במסעדה יוצבו מסכי ענק, שישדרו 24 שעות ביממה שידורי ספורט מענפים שונים מכל העולם. השפה התקשורתית והפרסומית של המסעדה הינה ייחודית, ו"הכלבתול" המפורסם של מוזס, זכה לעיצוב מחודש, הלקוח מעולמות התעופה.

המסעדה תפעל באמצעות הזכיינים אסף אטיאס ותומר אביחלק, מסעדנים בעלי ניסיון, וותק וידע עשיר מתחום ניהול המסעדות.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "בדומה לנמלי תעופה גדולים ומובילים בעולם, מציעה MOSES AIR חווית בילוי קולינרית איכותית לקהל הנוסעים הרב העובר מדי יום בשער היציאה מישראל. מתוך התפיסה שהחופשה מתחילה כבר בטרמינל, השקענו בהקמת המסעדה החדשה משאבים אדירים, זאת על מנת להעניק לנוסעים את ניחוח חו"ל, עוד לפני העלייה למטוס".

רשת ההמבורגרים מוזס  מקבוצת BBB מונה בישראל  15 סניפים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות