fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בישראל: מכונת כביסה משולבת עם מייבש כביסה המבוססת על בינה מלאכותית

המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח: 'מגדל כביסה' - מוצר חדשני וחסכוני המבוסס על בינה מלאכותית המשלב במכשיר אחד: מכונת כביסה בקיבולת 12 ק"ג ומייבש כביסה הפועל בטכנולוגיות מתקדמות בקיבולת 10 ק"ג. גם חוסך מקום וגם מאפשר למייבש ולמכונת הכביסה לפעול בסנכרון מלא וגם בנפרד
גם מכבסת וגם מייבשת צילום: יח"צ

חברת LG ישראל וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של חברת LG משיקות בישראל את LG WashTower™ החדשני שהינו "מגדל כביסה" – מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש נפרדים הממוקמים אחד על השני, ואשר מופעלים מלוח בקרה משולב ששולט גם על המכונה וגם על המייבש ביחד ובנפרד ממקום אחד ומשולב עם יכולות בינה מלאכותית מתקדמת. LG WashTower נותן פתרון יעיל וחסכוני בחדר הכביסה המתאים בדיוק לבית הישראלי, חוסך מקום ומשפר את איכות הכביסה והייבוש.

מגדל הכביסה מציע קיבולת של 12 ק"ג במכונת הכביסה ו-10 ק"ג עבור המייבש כביסה המופעל בטכנולוגיית Dual Inverter HeatPump החוסכת בחשמל. הרוחב והעומק של ה-WashTower קטנים יותר לעומת שני מכשירים סטנדרטים נפרדים ובנוסף השילוב של שני הפאנלים מוריד למעשה את גובה המוצר הסופי, מקל על השימוש היומיומי וחוסך מקום בבית ובחדר השירות, ומאפשר להשתמש במרחב שנחסך לשימושים אחרים, כגון אחסון נוח של חומרי ניקוי, אבקות כביסה, נוזלים או מרככי כביסה.

בנוסף לחיסכון במקום, ה-WashTower של LG מגיע עם מספר תכונות מתקדמות המשפרות את איכות הכביסה והייבוש. מייבש הכביסה של ה-WashTower הוא הראשון והיחיד בישראל בעל Dual Inverter HeatPump בנפח 10 ק"ג. מערכת משאבת חום חדשה מסוג DUAL Inverter, מבוססת על שני צילינדרים מסתובבים במקום אחד בלבד, הגליל הכפול מאפשר לשפר עוד יותר את היעילות של מערכת משאבת החום, ולחסוך באנרגיה.

מערכת ידידותית ויעילה לסביבה ולבגדים על ידי התאמה של מהירות המדחס למקסום יעילות הייבוש. תוף מייבש הכביסה הונמך ועכשיו הוא נגיש יותר מתמיד.

טכנולוגיות הכביסה המתקדמות של LG עושות שימוש בהנעה ישירה משולבת בינה מלאכותית: Artificial Intelligence Direct Drive™ (AI DD™) טכנולוגיה שמזהה את דפוס הכביסה המתאים ביותר לכל עומס וסוג בד ומצמצמת את הבלאי לבגד בתהליך הכביסה. לוח הבקרה המשותף וטכנולוגיית ™Smart Pairing (צימוד חכם) המבוססת בינה מלאכותית, מאפשרים למכונת הכביסה והמייבש "לתקשר" אחת עם השנייה ולסנכרן את פעולת מכונת הכביסה למייבש ולחסוך זמן וטרחה למשתמשים. הטכנולוגיה מאפשרת הגדרה אוטומטית של מחזור הייבוש הטוב ביותר בהתבסס על הגדרות העומס של מכונת הכביסה, כלומר אם נבחרה תכנית ייעודית למכונת הכביסה, לוח הבקרה יודיע למייבש על כך והוא יכין את עצמו לתוכנית הזו כשיתחיל להתחמם עוד לפני שהכביסה מסתיימת. LG WashTower מאפשר לקצר גם את זמני הכביסה בזכות מערכת TurboWash™ 360 ואת זמני הייבוש באמצעות תכונת החימום המוקדם Prepare to Dry.

מלבד הטכנולוגיות המתקדמות של ה-WashTower, העיצוב החדשני והייחודי של המכשיר הכפול מוסיף לחוויית הכביסה האופטימלית גם אסתטיקה עדינה ומינימליסטית. מרכז הבקרה ממוקם בחזית המכשיר, בין מכונת הכביסה והמייבש ומאפשר לנהל בקלות את כל ההגדרות והפונקציות ממקום נגיש אחד. ה- WashTower יכול להשתלב באופן מושלם עם כל עיצוב או סגנון פנים ועוזר ליצור סביבה ביתית המשקפת בצורה מושלמת את טעמו האישי של המשתמש. כמו שאר מוצרי LG גם את ה- WashTower ניתן להפעיל באמצעות אפליקציית ThinQ של LG המאפשרת לשלוט מרחוק ולתכנן את סיום תהליך הכביסה לשעה בה מגיעים הביתה והיא מוכנה לשלב הייבוש. באפליקציה תוכלו להוריד גם עשרות תכניות ניקוי לסוגי כביסה שונים.

מידות מגדל הכביסה: גובה – 1.655 מ', רוחב – 600 ס"מ, עומק – 660 ס"מ.

המחיר המומלץ לצרכן: 11,900 ש"ח.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות