fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: פתיחת צולעת לאתא במחזור הראשון

לאחר שש שנים שלא שיחקה בליגה הבכירה, פתחה השבוע קבוצת הגברים של עירוני קרית אתא את העונה בליגת העל * בקבוצה שמרו על השלד המקומי ובנוסף צורפו שלושה זרים
יש מקום להשתפר. שחקני קרית אתא | צילום: עירוני קרית אתא

השבוע פתחה קבוצת הכדורעף עירוני קרית אתא את העונה בליגת העל לאחר היעדרות ממנה של שש שנים. בקרית אתא החליטו לא להשתולל יותר מדי ושמרו על רוב הסגל מהשנה שעברה בתוספת חיזוק של שלושה זרים. איליה גולדרין, שצמח בקרית אתא, חזר לקבוצה והיום הוא שחקן הרכב בנבחרת ישראל.

בקרית אתא רוצים להטביע את חותמם במהלך העונה. קשה להגדיר מטרות, כי ישנם שינויים רבים בכל הקבוצות, כך שקשה להעריך את הרמה שתהיה במהלך העונה. המטרה היא להתבסס בליגה ולשאוף כמה שיותר לצמרת.

ביום שלישי באולם מלא בעילבון פתחה הקבוצה הביתית באותו הקו שבו סיימה את העונה הקודמת וניצחה 1:3 (24:26, 25:21, 19:25, 18:25). הקבוצה של סמעאן סמעאן פיגרה במערכה הראשונה, אבל הצליחה לחזור ברגע הנכון בדרך לניצחון 24:26. הניסיון בהחלט דיבר מול העולה החדשה.

שנת למידה. אבי הולצמן | צילום: דורון גולן
שנת למידה. אבי הולצמן
| צילום: דורון גולן

קריית אתא סיימה בניצחון את המערכה השנייה עם טעויות רבות של המארחת, אבל עילבון לקחה את המושכות במערכה השלישית, כששלושת הארגנטינאים שהגיעו לקבוצה בקיץ – אדרגרדו ליוקה, גוסטבו אלברס ורמירו נונייז – מובילים את ההתקפה.

ג'ורג' נסייר, שהגיע בקיץ לקרית אתא מעילבון, הציג משחק טוב לצידו של איליה גולדרין, שחקן הנבחרת שחתם בקיץ במפתיע בקריית אתא, אבל הדבר לא עזר לקרית אתא להשיג ניצחון ראשון בליגת העל, לשמחתו של הקהל המקומי.
מאמן הקבוצה אבי הולצמן: "השנה היא שנת למידה. אני בטוח שאנחנו ניתקל ברמות ובעוצמה הרבה יותר גבוהות. יש לנו הרבה מקום להשתפר ואני סומך על הבחורים. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ומאמין שאנחנו עוד נתחבר וניתן תוצאות טובות בהמשך".

סגל עירוני קרית אתא – 2019/20

ישראל רחום – קפטן
זוהיר נסייר

מנחיתי חוץ
איליה גולדרין
בועז עופרים
ולדימיר ורטלקו (זר)
אשרף אבו רוקון

מגישים
ירוסלב פרישמונט (זר)
גיא הולצמן

חוסמי אמצע
ארטיום מלומוד
ארטיום גוריאנין
אנטולי קלישסקי (זר)

ליברו
רועי הולצמן

מאמן הקבוצה:  אבי הולצמן

עוזר מאמן: בני גבעתי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות