fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון חשוב לקרית אתא

קרית אתא רושמת ניצחון גדול אחרי שני הפסדים ברצף ועושה רושם שהיא מגיעה מוכנה לדרבי מול מכבי קרית מוצקין שייערך ביום שלישי הקרוב
סוף סוף ניצחון. עירוני קרית אתא בפסק הזמן | צילום: עירוני קרית אתא
סוף סוף ניצחון. עירוני קרית אתא בפסק הזמן | צילום: עירוני קרית אתא

הקבוצה של שרון אברהמי חזרה לנצח. אתמול, שלישי, התארחה עירוני קרית אתא במשחק חוץ מול מכבי הוד השרון וניצחה אותה 112:98, בעיקר בזכות רבע שלישי מצוין של אתא ותרומת נקודות נאה של שגיב דוד, קווינטראל תומאס, ומרכוס רלפורד שחזר לשורות קרית אתא אחרי היעדרות. קרית אתא רושמת ניצחון גדול אחרי שני הפסדים ברצף ועושה רושם שהיא מגיעה מוכנה לדרבי מול מכבי קרית מוצקין שייערך ביום שלישי הקרוב.

המחצית הראשונה הסתיימה עם יתרון 46:49 להוד השרון, בזכות יכולת טובה של שחר עמיר. רבע שלישי מצוין של אתא עם תוצאת רבע של 17:36 לזכותה, שינה את כל התמונה. את הרבע חתם רום גפן עם סל גדול על הבאזר משליש מגרש, והלוח הראה 82:66 לאתא. ברבע האחרון 32 נקודות נוספות של הקרייתים הבטיחו להם ניצחון 112:98.

קלעים בולטים לזכות קרית אתא: שגיב דוד תרם 22 נקודות, 21 נקודות היו של מרכוס רלפורד, וקווינטרל תומאס תרם 19 נקודות.

מאמן אתא שרון אברהמי אמר בסיום: "ניצחון מצוין מול קבוצה שבאה עם שישה ניצחונות רצוף. ידענו שלעצור את שני הזרים שלהם – זה המפתח, ועשינו עבודה טובה. התקפית, זה היה משחק מאוד נכון וחכם שלנו. שיחקנו פנימה, הגענו 51 פעם לקו ואנחנו מובילים את הליגה על הקו. אנחנו מאוד שמחים, עם הפנים קדימה למשחק מול מוצקין בשבוע הבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות