fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל מכבי חיפה: וזה עוד היה במשחק בינוני

עד כמה ההתקפה של מכבי חזקה העונה? ראיתם את זה היטב במשחק בשבת מול נס ציונה. היא יכולה להבקיע רביעייה בהילוך שני. ביום שני הקרוב היא תפגוש את האקס שלה אלישע לוי
יכולים וצריכים לחזור מבני יהודה עם שלוש נקודות. מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין
יכולים וצריכים לחזור מבני יהודה עם שלוש נקודות. מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין

באו לעבוד
אסור לזלזל בנס ציונה. הקבוצה הצנועה שעלתה מהלאומית ניצחה את הפועל באר שבע, עשתה תיקו מול מכבי תל אביב וגררה את מכבי חיפה להארכה בגביע, כך שהמשחק בשבת האחרונה בהחלט לא היה באנקר.
עמיר תורג'מן הגיע לאצטדיון סמי עופר כדי לנסות ולצאת עם משהו ולאו דווקא לשחק כדורגל ואי אפשר בשום פנים ואופן להאשים אותו. אני בספק אם יש יותר משחקן אחד שהיה בסגל שלו למשחק, שהיה משתלב על הספסל של מכבי, כי על ההרכב אין על מה לדבר. השחקן האחד הזה, אגב, הוא סקו טורה שהוא בכלל מושאל ממכבי לנס ציונה. עם פערי האיכות המובנים, הגיע תורג'מן להסתגר באוטובוס ושלח תשעה שחקנים אחורה כמעט לקו ה-16 שלו, כשהניסיונות ההתקפיים של נס ציונה מסתכמים בלהעיף כדור למאזו הגבוה והחזק שאולי ילקט כדור ויצליח להחזיק אותו להתקפת מעבר. נס ציונה עשתה התקפה אחת כזו והגיעה למצב, וזה בערך היה הסיפור ההתקפי שלה.

ממשיך את העונה הנפלאה שלו. רוקאביצה | צילום: אדריאן הרבשטיין
ממשיך את העונה הנפלאה שלו. רוקאביצה | צילום: אדריאן הרבשטיין

צריך להודות, עזרה מאוד למכבי ההחלטה של שמואלביץ' להוציא אדום לשי אליאס במחצית הראשונה אחרי כניסה פראית במאבוקה. הייתה עבירה ועבירה קשה, אבל אני בהחלט ראיתי שופטים שהיו מסתפקים בצהוב. עוד לפני ההרחקה ראינו משחק לכיוון אחד ואחרי ההרחקה לא ממש השתנה משהו.
בתחילת המחצית השנייה ארד הכין לסיינסברי שהבקיע את הראשון, גלזר עשה טעות ומסר לרוקאביצה שבמבצע נהדר המשיך את העונה הנפלאה שלו והעלה את מכבי ליתרון של שני שערים. בשלב הזה בלבול שלח למגרש את חזיזה שלא פתח, עוואד ושועה, וחזיזה בישל נהדר לשועה את השלישי והספיק גם להסתנן מאחורי ההגנה ולקבל כדור נהדר מעוואד לפני שארד השלים את הרביעי.
משחק לא גדול של מכבי, אבל אם במשחק כזה הקבוצה של בלבול מבקיעה רביעייה, אי אפשר שלא להיות מרוצים.
שועה אחרי השער שכבש | צילום: אדריאן הרבשטיין
שועה אחרי השער שכבש | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפציעה של חזיזה
לא ברור עדיין בדיוק מהי חומרת הפציעה של דולב חזיזה, אבל מה שבטוח הוא שהשחקן לא יהיה כשיר במאה אחוז גם אם הוא יעלה לשחק. מצד אחד, מגיע שאפו לשחקן, שעד עכשיו הוא מועמד ראוי לשחקן העונה עם ארבעה שערים ושבעה בישולים בחצי עונה, שרוצה להמשיך לשחק ולעזור לקבוצה במאבק על האליפות. מצד שני, מכבי חייבת להיערך לזה, ואם יתברר שחזיזה צריך ניתוח, מכבי חייבת לתת לו להחלים גם במחיר היעדרות של חודש וחצי. ראשית, כי פציעה ששחקן סוחב עלולה להחמיר ואז השחקן ייעדר הרבה יותר, ושנית, עכשיו יש עדיין זמן להביא שחקן נוסף לגבות את עמדת שחקני האגף. חזיזה משחק במכבי בכנפיים ב-4-3-3, ואם הוא לא יהיה זמין, יהיו לבלבול שני שחקני אגף טבעיים בלבד (סלליך ווילדסחוט) והוא יוכל לאלתר עם עוואד באגף או עם שרי. שרי באגף יחייב כמובן הכנסה של שחקן נוסף למרכז המגרש, אבל השמיכה הופכת לקצרה, ויכול להיות שלמכבי לא תהיה ברירה אלא להביא שחקן נוסף לחלק הקדמי.
השלים את השער הרביעי. ארד | צילום: אדריאן הרבשטיין
השלים את השער הרביעי. ארד | צילום: אדריאן הרבשטיין

יום שני מול אלישע
ביום שני הקרוב תצא מכבי למשחק חוץ מול מאמן מוכר במיוחד. אלישע לוי חזר לאמן את בני יהודה, כשהחליף את יוסי אבוקסיס שעבר להפועל באר שבע. המאמן שזכה עם מכבי בשתי אליפויות והגיע איתה לליגת האלופות, ניצח ביום שני הקודם את הפועל כפר סבא, ולמכבי מצפה משחק לא קל, אבל היא בהחלט יכולה וגם צריכה לחזור הביתה עם שלוש נקודות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות