fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלונה במשטרה: סייעת בבית ספר בקרית אתא תקפה את בתי וגרמה לה חבלות

את התלונה הגישה אם נגד סייעת בבית ספר יסודי בעיר. הילדה מסרבת ללכת לבית הספר. משרד החינוך: "הנושא נמצא בטיפול מעמיק של גורמי המקצוע במשרדנו"
האם: סייעת בבית הספר היסודי תקפה את בתי וגרמה לה חבלות | צילום: עצמי
האם: סייעת בבית הספר היסודי תקפה את בתי וגרמה לה חבלות | צילום: עצמי

למשטרת זבולון הוגשה בסוף השבוע שעבר תלונה של תושבת קרית אתא, שבה נטען כי סייעת בבית ספר יסודי תקפה את בתה וגרמה לה חבלות. משרד החינוך עורך כעת טיפול מעמיק בנושא.

הילדה לומדת בכיתה ד' באחד מבתי הספר היסודיים בקרית אתא. לדברי האם, האירוע התרחש ביום חמישי שעבר, בזמן ההפסקה. התלמידה הביאה עימה לבית הספר תיקייה, שבה חומרים שאינם קשורים לשיעור, על מנת להראות לחברותיה, אך המורה החרימה את התיקייה. לדברי האם, האירוע האלים התרחש בזמן ההפסקה, כשהתלמידה ביקשה לקבל לרשותה את התיקייה שהביאה עימה.

האם: "הסייעת ביקשה מהילדות לצאת מהכיתה בהפסקה, כי בבית הספר נועלים את הכיתות בהפסקות. הבת שלי לא רצתה לצאת, אז הסייעת קראה לסייעת נוספת מהכיתה המקבילה. מהמידע שהבת שלי מסרה לי וממידע נוסף שהגיע אליי, אותה סייעת תפסה לבת שלי את היד בחוזקה, כשהבת שלי מנסה להשתחרר מהאחיזה החזקה שלה. לאחר מכן התקשרו אליי מבית הספר ואמרו לי שהבת שלי השתוללה ונהגה באלימות כלפי אשת צוות. בעלי אסף את הילדה מבית הספר, וכשהיא הגיעה הביתה, היא הראתה לנו את הסימנים על היד שלה". עוד באותו היום ניגשו ההורים לתחנת משטרת זבולון והגישו תלונה בחשד לתקיפה וגרימת חבלה. הילדה הושעתה מלימודים ביום שלמחרת, שישי.

החבלות בידיה של הילדה
החבלות בידיה של הילדה

ביום ראשון השבוע נפגשה האם עם מנהלת בית הספר. "הם טענו שלילדה שלי הייתה התפרצות זעם, אבל לילדה שלי מעולם לא היה דבר כזה. מאז המקרה הילדה לא רוצה לחזור לבית הספר, היא פגועה נפשית ואני מצפה מבית הספר לקחת אחריות".

ממשרד החינוך נמסר: "הנושא נמצא בטיפול מעמיק של גורמי המקצוע במשרדנו, על מנת להשיב את התלמידה ללימודים סדירים. באשר לפנייה בעניין הסייעת, הנושא נמצא בבדיקה של משטרת ישראל, אי לכך לא נוכל להתייחס לנושא".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות