fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תינוק ננעל ברכב לעיני הוריו

התינוק חולץ על ידי כונן ארגון ידידים שקורא להורים לקחת לידיים "כלל מפתח"
מפתח מכונית. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

תינוק שננעל ברכב חולץ בשלום על ידי כונן של ארגון ידידים לאחר שהרכב שבו שהה ננעל באמצעות מנגנון נעילה אוטומטי שמופעל ברכב.

האירוע התרחש אתמול, שישי ברחוב ברכה פולד בקרית אתא. במוקד ידידים התקבלה קריאה אודות תינוק שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו. כונן סניף קרית אתא, אליהו לייכטר, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות ציוד הפתיחה הייעודי שברשותו הוא חילץ את התינוק במהירות ובשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

אליהו לייכטר. צילום: ארגון ידידים

לייכטר מספר: "עם קבלת הקריאה יצאתי מיד למקום באמצע ההכנות לשבת. הכול הלך מאוד מהר, היו שם משטרה וגורמי רפואת חירום אבל לא הייתה להם דרך לפתוח את הרכב. ליד הרכב עמדו ההורים עם הסבא והסבתא של התינוק כשהם חסרי אונים. שלפתי את ערכת הפתיחה ומהר מאוד התינוק היה בחוץ וכולם נשמו לרווחה. האבא סיפר לי שהרכב ננעל בנעילה אוטומטית. אני שמח שעל אף השעה והלחץ הצלחתי לחלץ בשלום את התינוק. גם אחרי שנים של התנדבות זה מרגש אותי בכל פעם מחדש".

בידידים קוראים להורים לקחת לידיים "כלל מפתח" ולשאת עמם את מפתחות הרכב תמיד. במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם המוקד 053-3131310

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות