fbpx

תושב קרית מוצקין יואשם ברצח סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים

נחמן חורי, בן 21 מקרית מוצקין, נעצר ב-6 ביוני בתום מרדף בכבישי הדרום, לאחר שנהג בפראות ודרס למוות את גיא תימור ז"ל, סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים. הוא יואשם בעבירות של רצח באדישות, נהיגה תחת השפעת סמים ונהיגה ללא רישיון
הרכב הפוגע, גיא תימור ז"ל | צילומים: דוברות המשטרה, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הרכב הפוגע, גיא תימור ז"ל | צילומים: דוברות המשטרה, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הפרקליטות תגיש היום (ראשון) לבית המשפט הצהרת תובע נגד נחמן חורי, בן 21 מקרית מוצקין, החשוד בעבירות של רצח באדישות, נהיגה תחת השפעת סמים ונהיגה ללא רישיון.

ראשיתה של החקירה ב-6 ביוני, סמוך לשעה 08:00, כשבמשטרה התקבל דיווח על רכב שמשתולל בכביש ומסכן את הציבור סמוך למושב רווחה בדרום הארץ.

ניידות המשטרה איתרו את הרכב שנסע בפראות, כרזו לו לעצור בצד הדרך, אך חורי, הנהג החשוד, לא נשמע להוראותיהם והחל להימלט לכיוון הכביש הראשי. במהלך מנוסתו פגע חורי ברוכב האופניים גיא תימור ז"ל, בן 21. מותו נקבע על ידי צוותי הרפואה. לאחר מכן המשיך חורי במנוסתו  עד אשר נעצר על ידי השוטרים.

מהמשטרה נמסר, כי עם מיצוי מכלול הראיות שנאספו על ידי חוקרי תחנת קרית גת ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה, הם הועברו לידי הפרקליטות, שכאמור, תגיש היום נגד חורי הצהרת תובע בבית המשפט.

גיא תימור ז"ל ממושב יד נתן היה סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים. הוא היה באימון לקראת תחרות בחו"ל, כאשר נדרס למוות על ידי חורי. "גיא נחשב רוכב מבטיח מאוד, כאשר שנת 2024 הייתה שנת השיא שלו", נמסר מאיגוד האופניים עם היוודע דבר מותו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות