fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב טירת כרמל נרצח אמש בקרית אתא

תושב טירת כרמל, בן 30, שנורה ונפצע אמש בעת שנסע ברכב פרטי נפטר בבית החולים. החקירה מוגדרת כעת כחקירת רצח. החשד המרכזי של החוקרים הוא שמדובר בחיסול חשבונות בעולם התחתון
רצח בקרית אתא | צילום: דוברות איחוד הצלה
רצח בקרית אתא | צילום: דוברות איחוד הצלה

רצח בקרית אתא. גבר כבן 30 מטירת כרמל נורה אמש ברחוב זבולון בקרית אתא ופונה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש. הבוקר, ראשון, נמסר כי הפצוע נפטר מפצעיו, והחקירה מוגדרת כעת כחקירת רצח. החשד המרכזי של החוקרים הוא שמדובר בחיסול חשבונות בעולם התחתון.

כמה דקות לאחר חצות התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על גבר פצוע בתוך רכב ברחוב זבולון בקרית אתא. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם גבר כבן 30 במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובש מד"א על אופנוע מד"א אלחנן דנינו, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו בתוך רכב שעלה על אי תנועה, גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ בראשות הפרמדיק, שמואל דרור ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

נפתלי רוטנברג, מנהל מרחב כרמל באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו גבר שסבל מפציעות חודרות. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול לבית החולים כאשר מצבו מוגדר אנוש".

כוחות גדולים של משטרת זבולון הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר רכב שנראה נמלט מהמקום, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי במסגרת חקירה שנפתחה. הבוקר נמסר מבית החולים כי למרות ניסיונות ההחייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות