fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה אחרי שילדה תאומים עבור משפחה חשוכת ילדים, האם הפונדקאית מקרית שמואל ילדה בן

חן טסלר מקרית שמואל, שילדה לפני כשנה תאומים כאם פונדקאית למשפחה חשוכת ילדים, ילדה כעת את בנה הרביעי. "מה שעשיתי לפני שנה היה מעשה של חסד", היא אומרת
משפחת טסלר עם הרך הנולד | צילום: באדיבות המשפחה
משפחת טסלר עם הרך הנולד | צילום: באדיבות המשפחה

חן טסלר, 34, מורה מקרית שמואל, ילדה לפני כשנה – כשהיא עצמה אם לשלושה ילדים – תאומים כאם פונדקאית למשפחה שלא יכולה להביא ילדים לעולם. ההחלטה שלה נבעה מטעמים של אהבת הזולת בלבד. הסיפור הזה לא מאוד נדיר, אלא שטסלר היא למעשה חלוצת הפונדקאות במגזר הדתי-לאומי.

לפני כמה ימים, שנה בדיוק אחרי שילדה את התאומים בהליך פונדקאות, הגיעה טסלר לחדר הלידה ברמב"ם, כדי ללדת את בנה הרביעי. בזמן שהיא מתאוששת מהלידה במחלקת יולדות ומעבירה תמונות מהאירוע המשמח לאם התאומים, היא קיבלה גם תמונות מאירוע יום ההולדת הראשון שלהם.

"אנחנו שומרות על קשר ומתעדכנות האחת בחייה של האחרת", מספרת טסלר, "מה שעשיתי לפני שנה היה מעשה של חסד, שמוקדש כולו לאושר של אנשים אחרים. זה מילא אותי וגרם לי לשמחה גדולה. אין דבר שמשתווה לתחושת הנתינה הזו. עכשיו, עם הרחבת המשפחה שלנו, אני סוגרת מעגל עם אושר צרוף משלי".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות