fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שידור ההכנות לפסח באמצעות הפייסבוק

לאור תקנות שעת חירום עקב משבר הקורונה, עיריית קרית ביאליק תעביר שידורי וידאו לתושבים
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)

מגבלות התנועה שמוטלות בימים אלו על התושבים שרוצים להתכונן לפסח, הביאו את עיריית קרית ביאליק להעביר את ההכנות הנדרשות לחג באמצעות שידורי וידאו שבהם יינתנו הסברים הלכתיים לשומרי המסורת.

בעקבות הוראות שעת חירום האוסרות על התקהלות ומפגשים המוניים, רבים מאוד יחגגו את ליל הסדר בקבוצות משפחתיות קטנות או ביחידות וחלק אף יעשו זאת במסגרת בידוד ביתי. זאת בניגוד למנהג היהודי של מפגשים מרובי משתתפים.

בכדי לתת תחושה של "ביחד" לתושבים המבודדים, החליט ראש העיר אלי דוקורסקי להקליט מבעוד מועד את ההסברים הלכתיים של הכנות לסדר פסח מפי הרב של שכונת גבעת הרקפות, הרב פיני מרטון. הסרטון יסביר את הכנת המטבחים והכלים כולל הגעלת הכלים להכשרתם, לאור המגבלות של משבר הקורונה ואיסור התקהלות. הסרטון ישודר על גבי דפי הפייסבוק של ראש העיר, של הרשות המקומית ורשת המתנ"סים העירונית.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "בזמנים אלו, שנלקחה מאיתנו אפשרות לציין את חג החירות בקרב בני משפחה כנהוג, רבים מהתושבים יאלצו לציין את החג במתכונת מצומצמת או לבדם בביתם. בכדי להמשיך ולתת לתושבינו תחושה של משפחה, דאגה ואכפתיות, החלטנו להכין את הסרטונים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות