fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבעה גני ילדים נסגרו בגלל הקורונה

בקרית מוצקין התגלה שהורה שנמצא חיובי לקורונה שלח את בנו לגן ילדים וגרם להדבקתם של אחרים
קורונה | צילום: pixabay.com

עיריית קרית מוצקין הורתה על סגירתם של שבעה גני ילדים בעיר לאחר שנמצאו בהם ילדים ואנשי צוות חיוביים לנגיף הקורונה. המקרה החמור ביותר אירע כשהורה שנמצא חיובי לנגיף הקורונה שלח את בו לגן וזה הדביק ילדים אחרים ואת נשות הצוות.

מבדיקה שערכה העירייה עולה כי הילד הגיע בסוף השבוע שעבר לגן שבו הוא לומד ולאחר שעות הלימודים חש לא בטוב. הוריו לקחו אותו לבדיקות והוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה. אולם עד אותו שלב התברר כי במהלך הימים שבהם הגיע הילד לגן, הוא הדביק בנגיף הקורונה 16 ילדים אחרים וארבע נשות הצוות החינוכי של הגן.

עיריית קרית מוצקין הודיעה כי נכון להיום, חמישי, מוגדרת קרית מוצקין כעיר צהובה שמובילה בחמישייה הראשונה באחוזי המתחסנים. המקרה בגן הילדים הוא מקרה חריג שהרשות המקומית מייחסת לו משמעות רבה במסגרת המאבק בנגיף ולכן נקטה במספר צעדים חשובים בנושא. שבעה גני ילדים סגורים בשלב זה. החמ״ל העירוני וצוות התשאול מבצעים חקירות אפידמיולוגית מקיפות. במקביל דאגה הרשות למתחם מבודד של דיגום במסגרת המקרה בגן הילדים, שמסייע לבודד את הנגיף.

"על פי בדיקה אפידמיולוגית  אחד מילדי הגן לא חש בטוב בשישי, אחרי שעות הגן. הוריו לקחו אותו כאמור לבדיקת קורונה ומשנמצא חיובי ביום א כבר לא הגיע לגן" נמסר מהעירייה "ברשות פועלים בכל המישורים על מנת להקדים את החיסונים לצוותים החינוכיים. בנוסף, אנו קוראים לתושבים להמשיך ולגלות משמעת, תוך שמירה על ההנחיות והכללים, ולגלות עירנות על כל סממן תחלואה בסביבה ולדווח עליו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות