fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רופא בבית החולים רמב״ם ביקש ממטופלת לצאת מחדרו והותקף במכת אגרוף בפניו

מטופלת נעצרה אתמול (ב׳) בחשד כי תקפה רופא בבית החולים רמב"ם על רקע בקשתו מהחשודה לצאת מחדרו. מאבטחי בית החולים עכבו את החשודה (34) ובסיומה של חקירת משטרה היא שוחררה בתנאים מגבילים.
כניסה למיון המרכז הרפואי רמב"ם | באדיבות דוברות רמב"ם

תחנת משטרת חיפה, פתחה בחקירה אתמול (שני) עם קבלת דיווח בדבר רופא במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה שהותקף במכת אגרוף בפניו, במהלך עבודתו, לאחר שביקש ממטופלת שנכנסה לחדרו ללא תור לצאת החוצה.

בתוך כך, מאבטחי בית החולים עכבו את החשודה, תושבת חיפה בת 34 במקום תוך שהיא סירבה לעיכוב והשתוללה.

כאמור, החשודה הובאה לתחנת משטרת חיפה לחקירה בסיומה שוחררה בתנאים מגבילים.

החקירה נמשכת.

מבית החולים רמב״ם נמסר: "הנהלת רמב"ם רואה בחומרה כל נסיון לפגיעה פיזית בצוותי רפואה. אתמול היה יום עמוס במיוחד במיון עם זמני המתנה ארוכים במיוחד – תופעה שמקשה על כולם – רופאים, אחיות ומטופלים. אין שום הצדקה או תירוץ לייחס עומס וזמני המתנה ארוכים לאלימות פייזת או מילולית. לשמחתנו יש לרמב"ם שיתוף פעולה מיידי ומהיר עם משטרת ישראל שמאפשר לנו להגיב במהירות למקרי אלימות. יחד עם זאת – לא נסכים כאמור לשום פגיעה בצוותים שלנו ונדרוש מיצוי הדין עם תוקפים, עד שהמסר לאפס אלימות יחלחל לכל שכבות האוכלוסיה".

ממשטרת ישראל נמסר: ״משטרת ישראל רואה בחומרה איומים כלפי עובדי ציבור ופועלת למיצוי הדין עמם״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות