fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי נכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת

ביום שלישי שעבר ביקר בלשכתו של ראש עיריית קרית ביאליק סגן השר גדי יברקן, שהתברר בהמשך כי הוא חיובי לנגיף הקורונה. דוקורסקי ישהה בבידוד עד 1 בספטמבר (כולל)
נכנס לבידוד. אלי דוקורסקי עם גדי יברקן ומנכ"ל העירייה ליאור טרגן | צילום: דוברות העירייה
נכנס לבידוד. אלי דוקורסקי עם גדי יברקן ומנכ"ל העירייה ליאור טרגן | צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי נכנס לבידוד ביתי לאחר שהתברר כי נחשף לחולה קורונה מאומת. דוקורסקי שהה במחיצת השר גדי יברקן, שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. יברקן התברר כחולה מאומת רק לאחר ביקורו בקרית ביאליק.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב דוקורסקי לתושבי העיר: "ביום שלישי שעבר ביקר בלשכתי סגן השר לביטחון הפנים ח"כ גדי יברקן. אתמול התברר, כי סגן השר הוא חולה קורונה מאומת. כתוצאה מכך הודיעו לי הבוקר ממשרד הבריאות כי עליי להיכנס לבידוד. אמשיך לנהל מביתי את ענייני העיר בדגש על ההכנות לפתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר. אני מאחל בריאות לכולם".

דוקורסקי כבר ביצע בדיקה לגילוי נגיף הקורונה, וכעת הוא ממתין לתוצאות. נכון לעכשיו אין לו תסמינים.

סגן השר יברקן הגיע לקריות לאירוע של העדה האתיופית. לפני כן הוא נפגש עם דוקורסקי בלשכתו בעירייה לפרק זמן של יותר מרבע שעה. הנוכחים בפגישה עטו מסיכות. דוקורסקי אמור לשהות בבידוד עד 1 בספטמבר כולל. אם לא יהיה שינוי, נראה שזו תהיה הפעם הראשונה מאז נבחר לראות העירייה שדוקורסקי לא ילווה את ילדי כיתה א' ביום הראשון של שנת הלימודים.

נכון להיום, חמישי, 27 באוגוסט, בקרית ביאליק נרשמו 223 חולי קורונה במצטבר, 46 חולים פעילים ו-14-11 חולים קורונה פעילים חדשים שהתווספו בשבוע האחרון.

יצוין, כי מגמת העלייה במספר חולי הקורונה הפעילים שנרשמה לאחרונה בקרית ביאליק נבלמה, וכעת המגמה היא הפוכה, כשהעיר רושמת ירידה במספר החולים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות