fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: משפחה בבידוד נותרה בלי מוצרים בסיסיים, הסיוע הגיע במהרה

בקבוצת הווטסאפ של מבודדי קורונה בקרית ים התקבלה פנייה ממשפחה שבה נאמר כי אין להם כל דרך להשיג מוצרים בסיסיים. הסיוע הגיע בתוך שעה
עזרה למשפחה מקרית ים הנמצאת בבידוד | צילום: דוברות העירייה
עזרה למשפחה מקרית ים הנמצאת בבידוד | צילום: דוברות העירייה

משפחה מקרית ים שנמצאת בבידוד בגלל נגיף הקורונה, טופלה בתוך שעה מרגע שפנתה לעירייה וביקשה סיוע בציוד בסיסי.

היום בשעה 12:58 התקבלה בקבוצת הווטסאפ של מבודדי הקורונה בקרית ים פנייה ממשפחה, הנמצאת כולה בבידוד כבר כמעט שבועיים, עם ילדים קטנים בגילאי גן. בשיחה קצרה עם אם המשפחה התברר, כי אין להם כל דרך להשיג ציוד בסיסי ואין להם קרובים או חברים שיכולים לסייע.

פחות משעה מקבלת הפנייה, בשעה 13:54, הגיע לפתח ביתה של המשפחה צוות של הפיקוח העירוני כשבידיו משלוח הכולל שני ארגזי מזון מלאים וארגז המכיל ציוד פנאי עבור הילדים.

מהעירייה נמסר, כי זוהי תוצאה של טיפול משולב ש הפיקוח העירוני, אגף הרווחה, שאנשיו חזרו לעבוד רק הבוקר, מיד לאחר שנודע על חתימת ההסכם, ורשת המתנ"סים העירונית. כל הנוגעים בדבר הצליחו לארגן ציוד פנאי במהירות.

עוד נמסר, כי למרות העלייה במספר חולי הקורונה בעיר, ממשיכה קרית ים לשמור על מספר חולים מאומתים נמוך יחסית, בין השאר הודות למודעות התושבים לשמירה על הכללים, האכיפה העירונית ומבצעי חלוקת המסכות שעורכת העירייה.  העירייה קוראת לחולים מבודדים הזקוקים לסיוע לא להסס ולפנות לגורמי העירייה בערוצי התקשורת השונים העומדים לרשותם.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות